Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Redii


Redii

Recommended Posts

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

SteamID: STEAM_0:0:42989516

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej Stavox Staff Team. Jeg vil gerne lave en  unban request, i håbet om at få fjernet mit ban, eller nedsat mit man. SteamID: STEAM_0:0:42989516 Hvorfor skal´du  unbannes: Jeg fik  afvide af Biver (snakkede med ham i support rum, på  ts), at jeg skulle komme  med 3 gode grunde, så det gør jeg her.

1:  Reglen står IKKE under  jeres normale regler, derfor var jeg ikke bevidst om, at  det var ulovligt.

2:  Jeg vidste ikke, at jeg kunne skade andre ved at skyde igennem jail -  ned i jorden og op i luften - hvilket jeg fik afvide at man på en mærkelig  grund,  godt kunne.

3: ved ikke om hvorvidt denne  grund accepteres, men som du/i nok  kan se er jeg relativt aktiv på serveren - jeg spiller her gerne daglig, og det var også planen at blive ved med - jeg spiller med mine venner, og de spiller ikke rigtigt andet end  GMOD.  Så uden Stavox,  kan jeg ikke rigtig spille med dem før en uge.  ---------------- Alt i  alt håber jeg, at i  acceptere  denne  unban request, og jeg vil ikke gøre det en anden gang. Jeg har forstået  nu, at jeg ikke må gøre det - men var ikke bevidst om det før. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Redii said:

1:  Reglen står IKKE under  jeres normale regler, derfor var jeg ikke bevidst om, at  det var ulovligt.

1.2: Det er et krav at gøre brug af sin sunde fornuft. Tænk dig om, det er ikke så svært.

 

Hmmm? Det gør den jo.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, der står at jeg skal bruge min sunde fornuft - men, jeg tænkte at det var en måde at underholde mig på (jeg kan dog se nu, at det var en dum måde at underholde mig selv på) - Jeg tænkte ikke det ville gøre skade til andre end mig selv - da jeg ville miste mit ammo. Derfor tænkte jeg ikke over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Biver.

Jeg vil nu mene, at grund 1 er en yderst god grund, da jeg forventer at jeg kun er forpligtet til at læse jeres offentlige regler. Og nej, jeg vidste ikke man kunne skyde ud, derfor tænkte jeg ikke der skete noget ved at prøve?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.