Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban request


Alex

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:92352739

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg blev banned fordi at jeg skød mine venner som også skød mig for sjov, er meget ked af at jeg gjorde det. :/ Jeg har savnet at spille med mine venner på stavox, Jeg vidste ikke dengang at man ikke måtte skyyde sine venner for sjov, når der var 10 inde cirka da staffs selv gjorde det, det har jeg lært nu og jeg håber at jeg må få en chance mere, det var en fejltagelse fra min side, også undskyld til @Greenbergfordi at jeg var flabed og alle andre jeg har været flabet overfor, håber der er chance for et unban :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er sjovt du skriver du savner stavox, for jeg hørte dig da sige du hellere ville spille på Mermaid var de ikke gode nok i længere end 5 dage eller hvordan? Derudover skød dine venner dig 1 gang hver, hvor imod du skød dem op til flere gange hver? Hvordan hænger det sammen med at dine venner var med på den? Din ene ven nævner derudover også for dig, at du skal overveje at stoppe, hvor du fortsætter? Kan du prøve at forklare mig hvorfor jeg ville være interesseret i at lukke dig ind igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

19 hours ago, Greenberg said:

Det er sjovt du skriver du savner stavox, for jeg hørte dig da sige du hellere ville spille på Mermaid var de ikke gode nok i længere end 5 dage eller hvordan? Derudover skød dine venner dig 1 gang hver, hvor imod du skød dem op til flere gange hver? Hvordan hænger det sammen med at dine venner var med på den? Din ene ven nævner derudover også for dig, at du skal overveje at stoppe, hvor du fortsætter? Kan du prøve at forklare mig hvorfor jeg ville være interesseret i at lukke dig ind igen?

Spillede aldrig på mermaid, var bare lidt irriteret :/ du må da godt spørge dem om de var med på det

fordi jeg savner at spille stavox med mine venner :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.