Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban. by: Conrad Loves Calculator


magbach

Recommended Posts

STEAM ID: STEAM_0:0:54389404

 

Hvorfor skal du unbannes:

Hej mit navn er Conrad Loves Calculator. Igen står jeg så i den situation at have fået et permban. Det var en stor fejl fra min side. Men efter at i har læst min ansøgning færdig, håber jeg at i har lidt forståelse.

 

Det starter med at mig og min venner bygger denne base. Basen er en "cube" og er faktisk rimelig stor. Den "cube" havde en bro med en keypad til folk og den havde toggle på så den ikke bare gik væk efter 5 sekunder. Da jeg lavede basen havde jeg ikke været klog nok (typisk mig). Fordi jeg glemte en af de vigtigste regler inde på serveren (politi skal kunne komme ind og have adgang til din base). og det kan de selvfølgelig ikke.

Så sker det, vi bliver raidet 2 gange efter hindanden af politiet. Først af flere, bagefter af en. Første gang kunne politiet selvfølgelig ikke komme ind i base. Jeg tænkte bare, what nogle idioter de kan jo bare cracke min keypad. Men det kan politiet ikke, så de tilkaldte en admin (Biver) som så kom og sagde at basen skulle fjernes fordi den var en failbase.

Så han fjernede den så politiet kunne fortsætte deres raid. Jeg er så den dumme og tænker, nå det kommer nok ikke til at ske igen, så jeg byggede basen igen. (fordi det var en dupe). 

Senere hen på aftenen begynder vi så at kede os og begynder langsomt at forberede os på et raid mod bandidos. Men lige inden vi når det kommer det andet politiraid. En politimand kommer og vil se vores base, vi nægter. Han starter et politiraid og kan ikke komme ind og kalder admin (peanut). Det er så her ting begynder at blive til et kaos. peanut vil vide hvad der sker men så begynder min ven (Pr0fi) at puste og lave irreterende lyde i sin mikrofon, så han bliver sendt op på taget og kommer i jail. Nu tilkalder peanut biver og jeg begynder at snakke med en anden stemme. Biver bliver så sur over at det er den samme base igen (det kan jeg godt forstå). Han sender mig så op på taget og vil høre hvad jeg havde og sige til det.

Men kunne ikke høre det for min ven (Pr0fi) der larmede. Med det samme sagde Biver. "Det her gider jeg ikke mere du får permban" (til Pr0fi). Han fik så permban og jeg blev irreterret og sur på samme tid. på grund af at jeg en uge før havde hjulpet pr0fi med en ansøgning om unban. Fordi at han fik ban for propabuse 3 år tilbage. Nå men så dum som jeg selvfølgelig var og på grund af at situationen var så vild og der var så meget kaos i forvejen. begynder jeg så at kalde Biver dum og en Ne**r. og så fik jeg ban. Permban. Siden dengang har jeg joinet serveren 7 gange og er blevet skuffet vær gang over min opførsel og hvad jeg gjorde. Fordi at jeg stadig har andre venner at spille med inde på serveren.

På grund af det vil jeg nu skrive 10 GODE grunde til at jeg skal have et unban. Og jeg vil gerne personligt give dig Biver en stor undskyldning for min opførsel. Mennesker laver fejl. Vi er ikke perfekte. Da jeg ikke har særligt meget andet at lave. Er det rimeligt trist at jeg ikke kan spille inde på Danmarks Bedste Darkrp server. Stavox.

 

10 Gode Grunde Til At Jeg Skal Have Et Unban

  • Jeg kan forsikre at denne fejl aldrig! Vil ske igen
  • Jeg vil læse reglerne grundigt og følge dem
  • Som jeg har skrevet før. Mennesker laver fejl. Vi er ikke perfekte
  • Jeg vil respektere Spillere og staff inde på Stavox
  • Jeg vil hjælpe mine venner og endda andre spillere med at følge reglerne. Hvis de ikke selv kan finde ud af det.
  • Jeg vil være med til at give ideer der hjælper fællesskabet på Stavox
  • Jeg vil tænke mig mere om hver gang jeg er ved at lave en fejl
  • Jeg vil lytte og prøve at forstå de advarsler jeg får fra staff
  • Jeg vil aldrig sige noget grimt til staff igen
  • Jeg vil være en god spiller i fælleskabet.

 

Mvh. Conrad Loves Calculator. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:54389404 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Kan ikke følge serverreglerne + Flabet + Snakker rigtig grimt til staff

Navn: CONRAD, ER MIT NAVN

AdminID: STEAM_0:0:75977823 - Biver [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 10-01-17 20:38

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.