Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban.


Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:1:84372953

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg skal unbannes fordi jeg bliver beskyldt for at have brugt bandeord, når jeg ikke har. Ligeledes var det personen overfor jeg var i case med der bandede af mig og kaldte mig idiot. Personen fik ingenting, men jeg fik så 7 dages ban for "at lyve for admin" åbentbart, når det ikke engang er bevist at jeg har bandet eller noget i den stil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm.. Det virker underligt også at lyve i din unban request?
Jeg spectatede jer begge, da jeg hørte dig kalde ham for en idiot. Du vælger derefter at lyve om hvorvidt du har tilsvinet din medspiller, på trods af, at jeg LIGE havde hørt dig tilsvine ham.
Når det så er sagt, så kan jeg ikke bruge noget af det du ellers sagde i casen, da jeg ikke ved om du stod og fyldte mig med yderligere løgne.
Hvis du tværtimod mener, at dette ikke har fundet sted, vil jeg glædeligt se en video af det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg nu ikke blev smidt ud af spillet med det samme uden at få en chance for at bevise min påstand, kunne du havde set den rigtige side af historien. Jeg indrømmer at jeg kalder ham idiot, men først efter han har tilsvinet mig for, at spawne i en NLR, som jeg ikke kan gøre for. 

Du burde tage i overvejelserne, at give 2 minutter for at man kan bevise noget, istedet for at lytte til et par ord fra den anden, og derefter komme hen til mig og sige jeg lyver og ingen chance får for at snakke, men direkte smidt ud og får en uges ban.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.