Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


Alex

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:92352739

Hvorfor skal du unbannes: Mig  og 2 andre venner, har det sjovt ved at 'rdm' hinanden (jeg skød ... han skød mig) osv, sent om aftenen hvor der var omkring 5-10 spillere inde... Så kommer greenberg og tager mig op efter jeg skyder min ven (Vi gjorde det for sjov og var alle eniige med det) så bliver jeg permbanned for RDM - TROLL er ret sikker på jeg ikke 'troller' efter at have over 60 timers playtime, og har været staff før, og nej @Greenberg der står skam ikke at 'rdm' giver permban, men ja self gør mass rdm, dog mener jeg ikke det ligefrem er rdm da de skød mig, så skød jeg dem i 'selvforsvar' osv.

 

@Greenberg

 

Og hey, tak greenberg for kun at banne mig, ved ikke hvad du har imod mig. Lol.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var selvforsvar i starten da der var to der skød efter hinanden og du blandede dig. Ved ikke hvor meget din ven Schmidt havde med det at gøre da du pludseligt går over til ham og skyder ham? Han har skudt dig en gang hvordan hænger det sammen med at han også skyder dig? e5c1842b1838d4047160376a73a1dc18.png

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Greenberg said:

Det var selvforsvar i starten da der var to der skød efter hinanden og du blandede dig. Ved ikke hvor meget din ven Schmidt havde med det at gøre da du pludseligt går over til ham og skyder ham? Han har skudt dig en gang hvordan hænger det sammen med at han også skyder dig? e5c1842b1838d4047160376a73a1dc18.png

Hej, kan se i stadig ikke har fået damage logs @DyNATO

Ja, som du kan se har schmidt kun dræbt mig en gang, det er rigtigt, men hvis du kigger kan du nemt se at vi 3 har dræbt hinanden for sjov, / schmidt dog ikke så meget, dog har han også skudt efter mig osv - med en glock hvor jeg har haft et bedre våben, derfor dræbt ham. syntes bare det er lidt dumt at du vælger kun at banne mig. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Spectetede jer tilfældigvis så kunne se hvem der skød osv. Dine venner skød også ja! Og det får de skam også straf for. Det giver ikke dig ret til at gå og skyde dem uanset om der er en eller femoghalvtreds spillere inde! Så damage logs er ikke rigtigt nødvendigt i dette tilfælde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Greeberg jeg syntes også det er ret unfair at alex får perm, fordi hver gang i weekenderne, kl lort om natten plejer vi at altid at Hygge/Driller hindanden.... og admins plejer også selv at være med. og  klokken var ca. 2.30. og vi er så få der er inde og da folk sagde at vi skulle stoppe, vil jeg altså også gerne sige at vi stoppede med det samme. og sidste gang mig og nogen admins gjorde det sagde DyNato at vi bare skulle hygge os, og det gjorde de fleste folk også om natten, så længe det ikke påvirkede andre folk. og som jeg sagde stoppede vi med det samme en anden sagde vi skulle stoppe.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Michael said:

Hej Greeberg jeg syntes også det er ret unfair at alex får perm, fordi hver gang i weekenderne, kl lort om natten plejer vi at altid at Hygge/Driller hindanden.... og admins plejer også selv at være med. og  klokken var ca. 2.30. og vi er så få der er inde og da folk sagde at vi skulle stoppe, vil jeg altså også gerne sige at vi stoppede med det samme. og sidste gang mig og nogen admins gjorde det sagde DyNato at vi bare skulle hygge os, og det gjorde de fleste folk også om natten, så længe det ikke påvirkede andre folk. og som jeg sagde stoppede vi med det samme en anden sagde vi skulle stoppe.

Det er underordnet hvor mange der er inde! Det forstyrede jo tilsyneladende andre spillere når i skyder rundt i byen! Og at der er andre staffs med gør det bare endnu værre.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutes ago, Greenberg said:

Spectetede jer tilfældigvis så kunne se hvem der skød osv. Dine venner skød også ja! Og det får de skam også straf for. Det giver ikke dig ret til at gå og skyde dem uanset om der er en eller femoghalvtreds spillere inde! Så damage logs er ikke rigtigt nødvendigt i dette tilfælde.

Ja meget tilfældigt, at du spectated os, ikke rigtigt vel? :) Jeg vil skam ikke have mine venner får en straf, da jeg ikke mener nogen af os skal have en straf.

 

11 minutes ago, Michael said:

Hej Greeberg jeg syntes også det er ret unfair at alex får perm, fordi hver gang i weekenderne, kl lort om natten plejer vi at altid at Hygge/Driller hindanden.... og admins plejer også selv at være med. og  klokken var ca. 2.30. og vi er så få der er inde og da folk sagde at vi skulle stoppe, vil jeg altså også gerne sige at vi stoppede med det samme. og sidste gang mig og nogen admins gjorde det sagde DyNato at vi bare skulle hygge os, og det gjorde de fleste folk også om natten, så længe det ikke påvirkede andre folk. og som jeg sagde stoppede vi med det samme en anden sagde vi skulle stoppe.

 

Ja der vil jeg give dig ret @22xgaming  og @Dynato og en masse andre STAFFS

Skød hinanden den anden dag, ville mene at når staffs, og ejeren inkluderet, spawnkiller, rdmer, osv hinanden i spawn for sjov, hvorfor må spillere så ikke hygge sig med deres venner? Hvis nogen sagde til mig jeg skulle stoppe havde jeg skam stoppet, ingen sagde at de ikke ville have vi skød hinanden.

 

9 minutes ago, Greenberg said:

Det er underordnet hvor mange der er inde! Det forstyrede jo tilsyneladende andre spillere når i skyder rundt i byen! Og at der er andre staffs med gør det bare endnu værre.

Nå, mate, er det underordnet? Mener skam at det ville være værre hvis jeg 'mass rdmed' når der var 55 inde. Og at der er andre staffs med gør det, det virkelig værre? Fordi så må du da gerne tage en snak med ham der er højere rank en dig, skam også dem som er under dit rank...

 

 

 

TL;DR

Hvorfor må staffs godt 'hygge' sig med sine andre staff members / venner og rdme dem konstant, for sjov, men normale spillere må ikke? Når staffs gør det, gør man jo som man tænker er okay, nemlig at gøre det selv (med sine venner), men åbenbart er det ikke ligefrem staff's man skal se op til herinde? 

 

Nå, men som du sagde i casen, burde jeg vide at man fik permban for rdm, (tænker du sagde forkert, men ja) så retter vi det lige til mass rdm, ja det ved jeg godt at man gør, dog mener jeg ikke at det var rigtigt at give os mig ban her, da det hele var for sjov og med mine venner, ligesom i staffs selv gør.  Men det her er ikke en klage, den kommer senere (når jeg keder mig).

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, Alex said:

Ja meget tilfældigt, at du spectated os, ikke rigtigt vel? :) Jeg vil skam ikke have mine venner får en straf, da jeg ikke mener nogen af os skal have en straf.

Spectetede dig jo til at starte med da du sagde du ville gå ud og arreste alle der var "flabede" eller lignende.

 

10 minutes ago, Alex said:

Ja der vil jeg give dig ret @22xgaming  og @Dynato og en masse andre STAFFS

Skød hinanden den anden dag, ville mene at når staffs, og ejeren inkluderet, spawnkiller, rdmer, osv hinanden i spawn for sjov, hvorfor må spillere så ikke hygge sig med deres venner? Hvis nogen sagde til mig jeg skulle stoppe havde jeg skam stoppet, ingen sagde at de ikke ville have vi skød hinanden.

Selvfølgeligt er det ikke okay at de andre staffs gør det. Uanset om det er Dynato eller hvem det er. Men hvis du lagde mærke til det var der også en der bad dig om at stoppe.

 

12 minutes ago, Alex said:

Nå, mate, er det underordnet? Mener skam at det ville være værre hvis jeg 'mass rdmed' når der var 55 inde. Og at der er andre staffs med gør det, det virkelig værre? Fordi så må du da gerne tage en snak med ham der er højere rank en dig, skam også dem som er under dit rank...

Det er ligegyldigt hvor mange der er inde! Selvfølgelig er det slemmere når der er mange inde da det går ud over mange flere. Men om du ødelægger rpet for en eller tyve er ingen forskel.

 

14 minutes ago, Alex said:

Nå, men som du sagde i casen, burde jeg vide at man fik permban for rdm, (tænker du sagde forkert, men ja) så retter vi det lige til mass rdm, ja det ved jeg godt at man gør, dog mener jeg ikke at det var rigtigt at give os mig ban her, da det hele var for sjov og med mine venner, ligesom i staffs selv gør.

Men det var jo tilsyneladende ikke alle dine venner som var med til det da en af dem jo prøvede at stoppe dig. Så er det ligegyldigt om staffs gør det eller ej. Hvis staffs gør et er det selvfølgeligt meget slemmere. Men så kunne du jo tage kontakt til dem som en af dine venner prøvede til dig. Og hvis det ikke hjælper er forumet jo et godt sted at gå hen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Greenberg said:

Spectetede dig jo til at starte med da du sagde du ville gå ud og arreste alle der var "flabede" eller lignende.

 

Selvfølgeligt er det ikke okay at de andre staffs gør det. Uanset om det er Dynato eller hvem det er. Men hvis du lagde mærke til det var der også en der bad dig om at stoppe.

 

Det er ligegyldigt hvor mange der er inde! Selvfølgelig er det slemmere når der er mange inde da det går ud over mange flere. Men om du ødelægger rpet for en eller tyve er ingen forskel.

 

Men det var jo tilsyneladende ikke alle dine venner som var med til det da en af dem jo prøvede at stoppe dig. Så er det ligegyldigt om staffs gør det eller ej. Hvis staffs gør et er det selvfølgeligt meget slemmere. Men så kunne du jo tage kontakt til dem som en af dine venner prøvede til dig. Og hvis det ikke hjælper er forumet jo et godt sted at gå hen.

Du siger det ikke er okay alle staffs gør det, hvis jeg postede de videoer jeg havde / nogen af mine venner havde, ville der blive fjernet 4-5 staffs det gør jeg ikke, og vil ikke. Ja, det kan godt være @Michael sagde til mig jeg skulle stoppe det er helt fint, min fejl at jeg ikke hørte efter der, da han sagde tror at det var fordi der var en staff inde - ikke fordi han ikke ville have det, det er self opp til mig om jeg stopper der eller ej, tænkte at du selv havde sagt noget før jeg blev ved, hvis du altså spectated mig der. Du siger det ikke er okay at staffs gør det, uanset om det er dynato eller hvem end det nu er, tænker stadig ikke at jeg skal have ban, i sidste ende burte spiillerne se op til de højere ranket, men det er åbenbart ikke tilfældet?

Følte lige at jeg ville indsætte noget mere her.

 

Mads skriver i følgende opslag

 

b25d81470dce03442e4330cd31246c32.png

 Der kan man se dig gøre noget, som i siidste ende er præcist det samme som jeg gjorde? Dog dræbte du ikke, men misibrugte bare at du havde stunstick som admin. 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 hours ago, Alex said:

tænkte at du selv havde sagt noget før jeg blev ved, hvis du altså spectated mig der.

Undskyld jeg siger det men tænker det er tilladt at tænke selv.

Du mener du ville stoppe det hvis nogle sagde noget til dig. Der var nogen der sagde noget til dig. Så det modsiger dig lidt. Og som du selv siger er det din egen fejl at du fortsætter. Og derfor får du også et ban som jeg står fuldt ud ved.

 

14 hours ago, Alex said:

 

 

b25d81470dce03442e4330cd31246c32.png

 Der kan man se dig gøre noget, som i siidste ende er præcist det samme som jeg gjorde? Dog dræbte du ikke, men misibrugte bare at du havde stunstick som admin. 

Det har du helt ret i jeg gjorde! Og den er blevet løst. Tror du måske ikke det er grunden til at jeg har strammet op på de regler der skal overholdes? Tror muligvis også det er derfor du er blevet bannet. Du har jo selv set klagen så burde man da også regne med du ikke går ud og laver samme fejl? Eller er det bare mig der mener det?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Greenberg said:

Undskyld jeg siger det men tænker det er tilladt at tænke selv.

Du mener du ville stoppe det hvis nogle sagde noget til dig. Der var nogen der sagde noget til dig. Så det modsiger dig lidt. Og som du selv siger er det din egen fejl at du fortsætter. Og derfor får du også et ban som jeg står fuldt ud ved.

 

Det har du helt ret i jeg gjorde! Og den er blevet løst. Tror du måske ikke det er grunden til at jeg har strammet op på de regler der skal overholdes? Tror muligvis også det er derfor du er blevet bannet. Du har jo selv set klagen så burde man da også regne med du ikke går ud og laver samme fejl? Eller er det bare mig der mener det?

Som mads siger dem det er sket på har ikke klaget, så hvorfor skal det gå ud over mig? Tænker sku at du er lidt dobbeltmoralsk. At du banner en, selv om dig, og andre staff members gør præcist det samme, det er da lidt dobbeltmoralsk at banne spillere når halvdelen af staff teamet gør præcist det samme sent om aftenen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Alex said:

Som mads siger dem det er sket på har ikke klaget, så hvorfor skal det gå ud over mig? Tænker sku at du er lidt dobbeltmoralsk. At du banner en, selv om dig, og andre staff members gør præcist det samme, det er da lidt dobbeltmoralsk at banne spillere når halvdelen af staff teamet gør præcist det samme sent om aftenen :)

Ja det kan godt være du mener det. Jeg mener også du blev bedt om at stoppe det, hvorefter du jo tydeligvis fortsatte. Du kunne tilsyneladende ikke finde ud af at stoppe mens legen var god. Og derfor fik du dit ban som ikke bliver ændret!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.