Hop til indhold
Stavox

[Solved] GreenBerg


Knixx [DK]

Recommended Posts

Dit ingame navn:Knixx DK
Staff ingame navn:Greenberg
Dit SteamID:STEAM_0:0:31372954
Staff SteamID:STEAM_0:0:57216455
Forklar situationen:Jeg forfølger Greenberg og Poul Poulsen,
hvor der så er en admin der tp'er til en af dem
hvor jeg så fortsætter da jeg altid har fået at vide at lige meget hvad så fortsætter RP i admin cases,
men når det er en anden admin der bliver tp'ed til så fortsætter RP åbenbart ikke,
og det siger jeg så til Greenberg at RP forsætter hvor han så siger:
Hallo prøv lige at kig, og Poul siger så hallo det her er ikke fair vi blev lige stoppet,
hvor Greenberg så siger hallo Knixx er du helt væk tror du vi kan gøre for han står og snakker til os kom ind i kampen,
også siger jeg RP fortsætter da? "Jeg er da ligeglad også får jeg jail også tp'er han hurtig væk igen. 
Synes ikke der skal være forskel på om det er en admin der tp'er til 2 andre admins for at spørge om noget,
eller om en admin tp'er til en person og der fortsætter RP
Bevis:https://www.youtube.com/watch?v=7e7kTxjwQvg
Link til kommentar
Del på andre sites

Knixx hvis ikke du havde blevet ved med at afbryde mig igen og igen ville vi kunne snakke. Admin cases er udenfor rp, så det vil sige at hvis du er i en case så kan du ikke bare arreste ham du er i case mod, fordi han har lavet noget. Rp'et fortsætter hvis en staff siger noget andet, eller hvis det ikke har noget med dig at gøre. Da det ikke har noget med dig at gøre og Poul ikke kan gøre noget ved at Boosted skal høre ham ind til en case, så kan han ikke gøre for at han bliver nød til at stoppe og snakke med ham. Han kunne jo også have valgt at fjerne sin bil og snakke med Boosted, i stedet for så havde du slet ikke fået noget ud af det. Ville meget gerne have forklaret dig det ingame men det kan jeg ikke rigtigt komme til når du bliver ved med at afbryde mig, hvilket også er grunden til du får et jail.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har da ikke afbrudt dig? grunden til du jailer mig er fordi jeg fortsætter RP? jeg nåede skuda ikke at få et ord indført, og hvornår er cases blevet udenfor RP? hvis jeg har politiet efter mig og der kommer en admin til mig er det første han siger når betjenten kommer over og arrester mig / giver mig en bøde er at RP fortsætter også tager vi den admin case færdig i jail, og det samme burde ske i den her situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til du fik jail er fordi du afbryder mig istedet for at lade mig forklare dig det jeg skrev før. Det var meget svært da du afbryd mig. Cases har altid været udenfor rp! Hvis du er i case og adminen stopper dig betyder det at du skal stoppe. Du ved lige så godt som jeg gør, at Poul ikke vælger at Boosted kommer for at snakke til ham. Prøver også at forklare dig at du lige skal vente. Vi kunne have spillet videre hvor vi kom fra lige efter han var gået. Du kan ikke komme og smide os ud af bilen og begynde at skælde os ud midt i en case. Så bliver du for det første ignoreret da fokusen er på casesn og ikke dig. Tror også godt du selv kan se, du ikke skal smide os/Poul ud af bilen når han ingen mulighed har for at undgå den case der kommer. Og grunden til at jeg tp'er hurtigt væk efter at have jailet dig, er fordi jeg havde autotp på! Ville meget gerne have snakket med dig men da jeg kommer i case er det svært at blive. 988e505216f25a3b1e89797dd83b8710.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Knixx.

Du blev jo jailed fordi du ikke ville lytte til Greenberg, og får at blive ved med at sige det mod satte end hvad han sagde, som Greenberg også selv siger: 

8 minutes ago, Greenberg said:

Knixx hvis ikke du havde blevet ved med at afbryde mig igen og igen ville vi kunne snakke.

I mine øjne har Greenberg kun gjort det fordi du ikke ville lytte til hvad han sagde, og derfor ender det så med et jail. Desuden kan man i din video ikke høre din egen tale, så jeg vil ikke mene at det kan bruges som bevis i denne situation, da man ikke kan høre hvad du siger, og det vil jo sige at man ikke kan høre i videoen om du afbryder eller ej. Så jeg vil ikke mene at din video holder. Så vis det er muligt at du kan få din egen stemme over kunne det være lækkert. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.