Hop til indhold
Stavox

Spørgsmål.


Morten Pedersen

Recommended Posts

5 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Det kræver jo, som Emoyly sagde en backdoor.

Begge e2'er skal indeholde en bestemt kode for at man kan gøre det.

Fatter ikke hvorfor at man overhoved skal bruge det... Kan folk ikke bare lade vær med at sælge ting videre...

 

Igen en grund til at jeg ikke sælger mit lort

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, DetBareMads said:

Fatter ikke hvorfor at man overhoved skal bruge det... Kan folk ikke bare lade vær med at sælge ting videre...

 

Igen en grund til at jeg ikke sælger mit lort

Har overvejet at lade være.

Og KUN give til dem jeg virkelig kan stole på.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, DetBareMads said:

Fatter ikke hvorfor at man overhoved skal bruge det... Kan folk ikke bare lade vær med at sælge ting videre...

 

Igen en grund til at jeg ikke sælger mit lort

Jeg synes også det er helt vildt irreterende, at folk sælger alt muligt videre. Men på den anden side er det nok heller ikke fedt vis man er skrald til E2 eller at bygge.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 1/14/2017 at 15:00, CasperDK - Stavox.com said:

Du må ikke sælge den videre, det står også i Terms of Service når du åbner og spawner den.

Hvis de vil købe den, skal du sende dem videre til mig!

 

Casper den bank der er der en der har solgt til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Philip commend4commend said:

Casper den bank der er der en der har solgt til mig.

Den bank er blevet solgt til rigtig mange uden min tilladelse, og alle dem der ikke har fået den igennem mig, er ikke whitelistet til den e2.

Så hvis jeg ser min bank er oppe og det ikke er mig selv, og personen ikke er whitelistet, vil jeg crashe e2'en så han/hun ikke kan bruge den.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, CasperDK - Stavox.com said:

Den bank er blevet solgt til rigtig mange uden min tilladelse, og alle dem der ikke har fået den igennem mig, er ikke whitelistet til den e2.

Så hvis jeg ser min bank er oppe og det ikke er mig selv, og personen ikke er whitelistet, vil jeg crashe e2'en så han/hun ikke kan bruge den.

(y)

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

Den bank er blevet solgt til rigtig mange uden min tilladelse, og alle dem der ikke har fået den igennem mig, er ikke whitelistet til den e2.

Så hvis jeg ser min bank er oppe og det ikke er mig selv, og personen ikke er whitelistet, vil jeg crashe e2'en så han/hun ikke kan bruge den.

Som jeg plejer at sige. Det kan man jo komme til :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.