Hop til indhold
Stavox

[Afslået] NickQ's moderator ansøgning


NickQ

Recommended Posts


Ingame navn: NickQ
SteamID:STEAM_0:0:73276490
IRL Navn: Mathias Strauss
Alder:14 Snart 15


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg synes i skal vælge mig fordi jeg er god til og hjælpe folk og jeg tager mit arbejde seriøst og elsker at hjælpe folk, jeg er meget aktiv på serveren jeg er mindst inde 3 timer om dage jeg spiller ca inde på serveren hver dag de eneste dage jeg ikke spiller derinde er mest når jeg skal til fødselsdag eller noget og er altid online til kl 23.00 i hverdagen og der oplever jeg tit der ikke er mange admins/moderators online så det kunne så være der hvor min plads skulle være men ellers synes ikke rigtigt jeg bryder nogle regler de gang hvor jeg har gjort det er fordi jeg er blevet sur 

 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?:Ja kan næsten alle der er nok lige nogle par stykker jeg ikke kan men det har jeg jo masser af tid til og lære har nemlig lært det igennem tiden inde på de forskellige jeg har været admin inde på ;)

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:Ja kan snakke hen flydende og skrive i 8 klasse fik jeg 10 i dansk

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:Jeg grunden til jeg synes i skal vælge mig i stedet for nogen andre er at serveren mangler lidt nogen admins til sent om aften og jeg er næsten altid online til kl.5.00 de seneste dage har der ikke været nogen online kun lige dig Jimboe en af gange men ja som sagt er jeg god til mit arbejde. God til og hjælpe folk tager mit arbejde seriøst som visse andre ikke gør altså ved ikke om de har fået det at vide men har tit oplevet at fordi admin rp'er gider de ikke og komme når jeg call'er admin på et tidspunkt var der 5 online ingen kom ikke noget hate eller noget på andre admins

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Jeg har erfaringer fra 4 andre serverer derfor kan jeg næsten alle commands de fleste af dem lukkede nemlig fordi owneren ikke gad mere men ja synes selv jeg er god til det, jeg er ikke sådan en der bare bakker ud fordi en flabet spiller eller noget så ja...

 

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Den først jeg var admin på Var jeg ca i 2 måneder men så lukkede den og den anden var ikke særlig kendt så den lukkede os ca efter 1-2 måneder, jeg var admin i mens den var åben. Den anden server var ca åben i et år og jeg var admin 5 måneder og den anden var jeg kun i 2 uger fordi den blev ukendt men ellers har jeg mange erfaringer med admin/mod fordi jeg har prøvet det så mange gange og har i tiden lært det bedre og bedre ;)

 

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Som sagt er jeg 14 snart 15 jeg går til fodbold god til det jeg laver, jeg kan være online nogen gang 3 timer andre gange 7-10 timer om dagen jeg har altid tid til og komme online. Kan altid finde lidt tid til og komme online så vis en anden mod/admin lige spørg er jeg altid klar ;)

(Forsæt god dag!)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.