Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ozzi's Staff Ansøgning :D


Ozzi

Recommended Posts

Ingamenavn: Ozzi

SteamID:  STEAM_0:0:173946006

IRL Fornavn: Ozkan

Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har tidligere erfaring med spilcomunity Jeg har været admin i en gmod server, Serveren hed Darkwater tror jeg kan ikke huske det, Fra ca. 1 år siden spillede jeg Minecraft og der havde jeg en server, Som lukkede fordi der ingen der spillede der inde, Jeg har også været admin i en hoejhus server (Csgo) jeg kunne ikke spille på den mere fordi jeg begyndte på gmod og var blevet admin på Darkwater, Jeg måtte vælge en af dem og jeg valgte gmod. 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere: Jeg synes jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg synes selv jeg er okay venner med staff-teamet og er ret sikker på de også kender mig, Jeg opføre mig pænt respektfuld over for alle, Jeg holder mig kold i cases og jeg er helt rolig, Jeg har spillet gmod 500+ timer og jeg er aktiv nok synes jeg selv, Jeg vil også meget gerne hjælpe andre spillere med at komme videre i spillet, Jeg hjælper altid personer som er ny og selvom jeg ikke er staff.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX: Ja jeg har kendskab med erfaring jeg ved godt hvad jeg skal bruge i cases, Som sagt havde jeg været admin i en gmod server.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, Såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:Ja jeg bruger altid min mic, Men nogen gange ikke, Men hvis jeg bliver valgt som staff kan jeg godt selvom jeg er træt hvis der nu kommer cases.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag 15:30-18:00 Tirsdag 15:00-18:30 Ondsdag 14:00-18:00 Torsdag 14:00-18:00 Fredag 15:00-18:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal få vide?:Nej ikke helt i må have en god dag mvh Ozzi

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Taroux said:

- REP

 

- Ufattelig umoden
- Har ikke styr på reglerne
- Opfører sig virkelige barnligt

 

Jeg synes da lidt det underligt at du skriver jeg ikke har styr på reglerne, Når du ikke er så aktiv.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Ozzi said:

Jeg synes da lidt det underligt at du skriver jeg ikke har styr på reglerne, Når du ikke er så aktiv.

 

Har godt set dig spille før, og det er ikke særlig lang tid siden, og du fattede brille af hvad der skete på serveren sorry to say

Meget modent at give mig -Rep for min kommentar - Men jaja så kan du da få en igen :) Velkommen i børnehaven 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.