Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning-MrFun


MrFunBS

Recommended Posts

Ingame navn: MrFun AK81

SteamID: STEAM_0:0:88170169

IRL fornavn: Nicolai

Alder: 12 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 Jeg var admin på PixelRP.Jeg var admin på en server for et år siden,den var ikke den størst men der var en del der spillede der inde. Jeg nåede dog ikke at være admin i spejalt lang tid, efter den blev lukket ned lidt tid efter jeg blev admin. Jeg fik ikke det store arfaring, men jeg fandt ud at der er nogen der kan blive meget sur hvor man skal bevarar roen.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg spiller rigtig meget herinde, så jeg vil kunne hjælpe folk alle dage i ugen, men jeg kan ikke spille om aftene om tirsdagen. Jeg tager tingene alvorligt herinde, for så bliver det klar sjovere at rpe, og jeg tror ikke jeg er den eneste. Jeg vil godt kunne håndtere de ting der kreves fra en som admin, og jeg vil kunne klarer hvis der er nogen der bare er ligeglade med adminsne. Jeg vil komme til at tage en masse cases i løbet af dagen, fordi at jeg spiller meget herinde og jeg godt kunne tænke mig at hjælpe andre med at få en god rp. Jeg vil godt ku klar hvis nogen vil hæve tonen i en case.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender stort set alle commands, ved at have set en masse admins skrive dem. Jeg har også lidt arfaring fra en server jeg var admin på tidligere, men det er jo forskelligt på de forskellige. Jeg kan nogenlunde dem man bruger genalralt når man er i case, og så kan jeg også en del jeg har set andre admins bruge, så jeg kender dem godt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger hele tiden min mic, når jeg går rundt og rper. Jeg gider ikke til at skrive det hele til folk, det tager længere tid. Plus det er federe  at snakke med hianden, end at skrive med hinanden. Hvis jeg skulle til at skrive alt hvad jeg sagde vil det tage meget længere tid, derfor kan jeg bedre lig at bruge min mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg får nyt skema lige om lidt, så det her er det skema jeg får om 1 til 2 uger. Så mit skema er lidt anderledes end der står lige nu, men jeg kan spille efter skole alle dage i ugen og i weekenden. Jeg kan dog ikke spille om aftenen om tirsdagen, men det bliver måske lavet om. Jeg vil ikke have mulighed for at spille inden jeg tager i skole.

Mandag Møder jeg klokken 08:00 og jeg får fri klokken 14:30 Jeg vil have mulighed for at spille resten af dagen.

Tirsdag Møder jeg klokken 08:00 og jeg får fri klokken 13:40 Jeg vil have muglihed for at spille efter men skal gå ved 6 tiden nogen gange, men det bliver måske aflyst så jeg ikke skal det

Onsdag Møder jeg klokken 08:00 og jeg får fri klokken 15:30 Jeg vil have mulighed for at spille resten af dagen.

Torsdag Møder jeg klokken 08:00 og jeg får fri klokken 14:30 Jeg vil have mulighed for at spille resten af dagen.

Fredag Møder jeg klokken 08:00 og jeg får fri klokken 14:30 Jeg vil have mulighed for at spille resten af dagen.

Weekend Jeg kan spille rigtigt meget i weekenderne, men der kan godt komme nogen ting jeg skal.

I hverdagene går jeg i seng ved 22:00 til 22:15 Nogen gange også lidt senere.

I weekenden er jeg oppe til jeg bliver træt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

(1)Jeg er meget aktiv på serveren.

(2)Jeg spiller meget på rockford, men hvis der er brug for det kan jeg sagtens joine en anden server.

 

                                                                                     Tak fordi du gad læse min ansøgning//MrFun

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.