Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Merlin<3


Alex

Recommended Posts

Dit ingame navn: Alex Nielsen AK81
Staff ingame navn: Merlin<3
Dit SteamID: STEAM_0:1:92352739
Staff SteamID: STEAM_0:1:59856354
Forklar situationen: Jeg kommer ved en fejl til at køre ind i nogle betjentes biler som holder på vejen, jeg siiger så undskyld og bakker væk, hvor at merlin han går ud af bilen hvor jeg ingen chance har for at stoppe, og hitboxen på bilen dræber ham, han tper så til mig og direkte siger jeg får carban (Tænker vel det var fordi det gik ud over ham) og nægter at lytte på noget jeg siger til ham. Syntes ikke han opføre sig som han skal som staff...
Bevis

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejas Alex, jeg har taget en snak med dig nu,

 

Jeg kan godt se jeg smuttede hurtigt videre igen, men jeg lyttede til hvad du sagde, du har fået den staff / carban som du gjorde fordi du CDM, det er ikke fordi det er mig, men fodi alle for et lille carban for CDM.

 

Hvis du stadig er ultidfreds, med opførsel eller noget andet, er du meget velkommen til at tage en snak med en høje staff rank end mig selv

 

Forsat god aften

 

// Merlin

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Merlin<3 said:

Hejas Alex, jeg har taget en snak med dig nu,

 

Jeg kan godt se jeg smuttede hurtigt videre igen, men jeg lyttede til hvad du sagde, du har fået den staff / carban som du gjorde fordi du CDM, det er ikke fordi det er mig, men fodi alle for et lille carban for CDM.

 

Hvis du stadig er ultidfreds, med opførsel eller noget andet, er du meget velkommen til at tage en snak med en høje staff rank end mig selv

 

Forsat god aften

 

// Merlin

Ja det er jeg desværre, pga jeg mener ikke det er min fejl, men din egen du døde.

 

Du gik ud af bilen, da du så mig bakke, du kan ikke regne med at min bil automatisk stopper fordi at du kommer, jeg bakkede og kanten af bilen i højre side, fik dig til at dø.

 

Det ville jo ikke ske i virkeligheden, men det sker i garry's mod, og syntes ikke du lyttede i admin sit overhovedet. Du kom hurtigt og sagde med det samme jeg fiik carban, uden at spørge mig om noget... 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ligner lidt du har klippet lidt i videon. er det meningen eller ?

 

Jeg kan godt se med hvad du mener men jeg syntes du har fået ikke en okay straf

 

Men ihvertfald som sagt, så er det måske bedre at tage en snak med en høje staff da jeg ikke kan gøre så meget mere ved det

 

// Merlin

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, Merlin<3 said:

Det ligner lidt du har klippet lidt i videon. er det meningen eller ?

 

Jeg kan godt se med hvad du mener men jeg syntes du har fået ikke en okay straf

 

Men ihvertfald som sagt, så er det måske bedre at tage en snak med en høje staff da jeg ikke kan gøre så meget mere ved det

 

// Merlin

Ja har klippet de udnødvndige ud hvor betjenten arresteret mig, men straks kom du da jeg kom i fængsel

 

1827C2D3F163B05EB765BC515EE3CB8F6EA6530A

 

 

På dit admin scenarie kan du ikke se om jeg bakker eller køre fremmad, og hvis jeg bakker kan du tydeligvis se det er en fejl, og du burte nok vide at jeg bakkede hvis du hørte efter hvad jeg sagde i admin sit^

Link til kommentar
Del på andre sites

On 10/1/2017 at 22:59, Merlin<3 said:

Det ligner lidt du har klippet lidt i videon. er det meningen eller ?

 

Jeg kan godt se med hvad du mener men jeg syntes du har fået ikke en okay straf

 

Men ihvertfald som sagt, så er det måske bedre at tage en snak med en høje staff da jeg ikke kan gøre så meget mere ved det

 

// Merlin

Siden jeg har været staff, iværtfald da jeg var staff, stod der  at man ikke skal give spillerne straf altid. Og det kan jo tydeligvis ses på billedet at det var en fejl, og man kan se jeg prøvede at komme væk, men da du hoppede ud af bilen var det jo ikke min fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutes ago, Alex said:

Siden jeg har været staff, iværtfald da jeg var staff, stod der  at man ikke skal give spillerne straf altid. Og det kan jo tydeligvis ses på billedet at det var en fejl, og man kan se jeg prøvede at komme væk, men da du hoppede ud af bilen var det jo ikke min fejl.

Jeg kan godt se tignene på begge sider, så jeg undskylder for du fik Carban, men jeg kan jo ikke rigtigt gøre mere ved problemet da det allerede er sket, men det må du meget undskylde

 

// Merlin

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Merlin<3 said:

Jeg kan godt se tignene på begge sider, så jeg undskylder for du fik Carban, men jeg kan jo ikke rigtigt gøre mere ved problemet da det allerede er sket, men det må du meget undskylde

 

// Merlin

Det gør ikke noget =) 

 

Klagen må gerne lukkes:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.