Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage!.


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kims Chips

Staff ingame navn: Ved ikke hvem det er det var bare noget jeg fik tilbage af staff chatten!.

Dit SteamID: STEAM_0:1:92847878

StaffSteamID: "Ved ikke men kunne være fedt at der ville være en admin der kunne indrømme det?."

Forklar situationen: Okay så jeg havde raidet en base, hvor han havde glemt at lukke sin dør og så havde han "K.O.S" indenfor med et skilt!. Jeg warranter ham så for "K.O.S" Og hører så at han er ovenpå!. Løber op og arrester ham, smadrer hans printere, og løber så tilbage ned i PD!. / Fængslet. Der hører jeg så han står og snakker med Max(1705) Er ikke sikker, men så står han og siger at jeg failrper og alt mugligt!." Max tager så et andet sted. Jeg vidste ikke om han, ville komme igen som i kan se på beviset her. På beviset kan i se en flabet staff member

Bevis:https://gyazo.com/c4b63bec632f4bbb1cf6f9d311897a23

Jeg ved ikke hvem staffmembern er men håber den staff member der skrev, dette selv vil tage ansvar for sin handling!.

Synes bare at han skal lade vær med at skrive sådan noget til en spiller!.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var mig der skrev det til dig.

 

Jeg ser intet galt i det jeg skriver til dig. Det eneste der er galt med den her episode er, at du kalder på staff.

Hvorfor skal vi komme hen til dig for at sige, at en anden ikke skal kalde dig failrper? Det er noget du selv kan fortælle ham. Hvis du ikke kan klare, at folk kalder dig ting, så skal du ikke spille multiplayer-spil.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 10/1/2017 at 20:28, Dimitri Petrenko said:

Hvordan vil du have det hvis du spurgte en om hjælp og så skrev han bare "lev med det"

Ikke for at blande mig, men bare for at blande mig.

 

Det afhænger af hvilken slags hjælp man har brug for.

- Staff hjælper med det de kan, men i denne situation ville du sagtens selv kunne ha' klaret det.

 

Havde det været mig havde jeg givet ham 3 advarsler om at lade mig være, og så havde jeg skudt ham hvis han nægtede.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 hours ago, Dimitri Petrenko said:

Hvordan vil du have det hvis du spurgte en om hjælp og så skrev han bare "lev med det"

Men det er jo præcis det vi ikke er der for. Staff er ikke til at hjælpe dig med e2, eller give dig moralsk støtte fordi du bliver kaldt noget du ikke synes du er. Vi er ikke babysittere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.