Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Biver


Alex

Recommended Posts

Dit ingame navn: Alex Nielsen AK81
Staff ingame navn: Biver
Dit SteamID: STEAM_0:0:71196251
Staff SteamID: Ved ikke
Forklar situationen: Mig og @NOEL blev raided af politiet, jeg har så skudt MrFun igennem væggen imens han raidede os (Tror jeg da, siger biver) så kommer MrFun, og er 5 meter fra min base, det lyder som om og ser ud som om han skyder mig, så vælger self at skyde ham i selvforsvar, da han var 5m fra min base som var et igangværrene politi raid, og han tilfældigvis havde våben i hånden lige efter jeg blev skudt. Det er da også nlr hvis han vælger at være 5 meter fra basen, når raided stadig er igang, så vel hans egen fejl at han blev skudt. Biver tp'er så til mig, jeg får næsten ikke lov at forklare noget, biver vælger at smide mig i jail i 300 sekunder, for (rdm?) tror jeg, så jeg vælger at skrive denne klage, biver gad ikke høre på min grund til at jeg skød ham, / syntes ikke den var god nok. Det mener jeg selv den var.
Bevis:
https://www.youtube.com/watch?v=EU7YFUAOc4g
Der er like 30sekunder blackscreen til sidst, ved ikke lige hvorfor

I kan også tjekke chat logs:
TP: Biver teleportede til dig!
[21:45 Advert] Paul OC: Jeg har den her.
INFO Ny regel angående raids. Nr. 2.29
[21:45 Advert] MbnFrost - Din HæstTyv: Carjack
Biver jailed You for 300 seconds
Biver returned MrFun AK81's weapons.
Biver set the armor for MrFun AK81 to 200

Jeg syntes ikke det er fair, at han får returned det hele, jeg får jail, og får 'skæld ud' over noget jeg ikke har gjort forkert, spurgte 2 af mine venner over steam de syntes også det var helt fair det jeg gjorde.

f628689bf6522b086d7748cc322fa9af.png

@Biver

@Noel

Det kan godt være at det muligvis ikke var ham som skød mig, men det liignede det 100% og kunne ikke vide det, vi blev raided af politi og han var 5m fra basen, og stod nærmest og kiggede på med våben fremme, 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu hvor jeg ser det, kan jeg godt se jeg har lavede en fejl, men MrFun sagde til mig at han ikke skød dig, også sagde du at det kunne du ikke huske om han gjorde eller ej,

Jeg sagde til dig du skule ligge en video op, det har du så gjort men når du siger det kan du ikke huske og han var jo død, så får du jo jail men nu kan jeg se det, Mrfun sagde var en løgn må du undskyld. 

 

Og det skal jeg også nok tage med MrFun. 

 

 

//Biver 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, Biver said:

Nu hvor jeg ser det, kan jeg godt se jeg har lavede en fejl, men MrFun sagde til mig at han ikke skød dig, også sagde du at det kunne du ikke huske om han gjorde eller ej,

Jeg sagde til dig du skule ligge en video op, det har du så gjort men når du siger det kan du ikke huske og han var jo død, så får du jo jail men nu kan jeg se det, Mrfun sagde var en løgn må du undskyld. 

 

Og det skal jeg også nok tage med MrFun. 

 

 

//Biver 

Tak for at forklare, men tror faktisk ikke MrFun skød mig (men det var svært at se i min situation) da det lød som om det kom fra ham, som tilfældigvis havde et våben ude og var 5 meter fra min base som blev raided af politi, men tak. ^^

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Biver said:

Det ligner i hvert fald meget, at der er MrFun der skyder, men jeg tager den med ham senere :) 

 

 

Jeg tænker lukker vi ikke bare klagen nu så? 

 

 

//Biver 

Jo ;) Det er fint nok altså den fejl kunne alle lave

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt se nu at det ikke var rdm, hvis du pauser videoen på de rigtige tidpunkter kan du se at jeg har en stungun fremme. Det var anderledes fra min synvinkel, prøv at pause videoen når den når der omkring 12 til 13 sekunder kan du se det.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, Mr.Fun =D said:

Jeg kan godt se nu at det ikke var rdm, hvis du pauser videoen på de rigtige tidpunkter kan du se at jeg har en stungun fremme. Det var anderledes fra min synvinkel, prøv at pause videoen når den når der omkring 12 til 13 sekunder kan du se det.

Tak ;) Ved iikke om det var dig der skød, men det var svært at se i min situation :P 

 

Klagen må gerne blive lukket :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.