Hop til indhold
Stavox

[Solved] Suits - Nye "outfits"


Dynn

Recommended Posts

Nogle stykker af jer har deltaget i tråden "tjene penge" - som egentlig mere gik ud på, hvordan vi kan tilføje flere måder for jer, at bruge jeres in-game penge. Dave foreslog at vi tilføje såkaldte skins, som skifter jeres model, og derved får jer til at se anderledes ud. Den idé har vi taget til os, og vi arbejder aktivt på den.

Vi vil gerne have jeres feedback, så det er finpudset før det bliver lagt på serveren.

Her er et designeksempel, som vi har tænkt os at føre videre, medmindre i har meget imod det:

48e4fb7ab6.jpg

Da featuren langt fra er færdig, vil der løbende komme designændringer, finpudsninger osv. 

Kom endelig med feedback så vi kan forbedre det - eller bare tilkendegiv jeres mening. Det virker nok lidt abstrakt med de syv blå bokse, men der kommer en udvidet forklaring senere.

Link til kommentar
Del på andre sites

-snip-

Hey Dynato

Jeg syntes at du skulle adde skabe i tøj butikken eller lign, hvor du kan købe disse skins.

Det kunne også være fedt hvis du ligesom kunne droppe skins, i en kuffert eller lign.

Ellers rigtig fedt håber det snart bliver en feature.

 

-Jan 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Dynato

Jeg syntes at du skulle adde skabe i tøj butikken eller lign, hvor du kan købe disse skins.

Det kunne også være fedt hvis du ligesom kunne droppe skins, i en kuffert eller lign.

Ellers rigtig fedt håber det snart bliver en feature.

 

-Jan 

Skabe lyder som en fin idé. Dog tror jeg ikke det bliver nødvendigt lige til at starte med, da det hele fint kan vises af én NPC. De her såkaldte "tøjstile" bliver en permanent løsning, så lige nu har vi ikke planer om, at lade folk droppe dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.