Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


Lukket Account

Recommended Posts

STEAMID : STEAM_0:0:167224266

 

Hej mit navn er Gustav / NougatGaming. Jeg er blevet banned for at tage en bil op i luften med en Psygun og slippe så en player døde. Hvilket jeg ikke gjorde og jeg syntes da at det er træls at få ban for noget man ikke har gjort. og jeg vil meget gerne have unban. Så jeg kan spille med mine venner igen, og ikke først om 6 dage. 

 

Mvh. Gustav / NougatGaming

PS. plz accept :D

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutes ago, NougatGaming said:

Jeg er blevet banned for at tage en bil op i luften med en Psygun og slippe så en player døde. Hvilket jeg ikke gjorde.

Det passer så ikke med hvad !scene viste mig.

 

Jeg står og dyrker weed, da en case så dukker op.  Jeg tager den så og ser at der er kaldet for "psygunabuse".

 

Jeg skriver så !scene (kan ikke huske spilleren) og ser at (spilleren) er blevet mast  af din indsatslederbil, hvor der ikke er nogen fører i den. 

 

Den var bare blevet løftet op i luften og ned i hovedet på (spilleren).

 

Men inden casen viste du dig som flink og tålmodig, så på det grundlag kan jeg dog gost give dig  unban.

 

ACCEPTERET

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.