Hop til indhold
Stavox

[Solved] Realistisk Politi.


Walter

Recommended Posts

Hej Stavox community.

 

Mit IGN er: Cyka Legende

 

Her til aften havde jeg en mindre ubehaglig oplevelse med politiet,

Det hele går ud på at jeg står oppe i min base, med en AK fremme. (Jeg har våbenlicens)

 

Så kommer der en politibetjent (Johnny Bravo TSP), jeg får sigtet på ham i lidt tid.

Jeg fortæller ham så at jeg har Licens, og at han derfor ikke skal arrest mig.

 

Johnny spørger så om han må se min licens,

Jeg siger først nej, da jeg sidste gang jeg gjorde dette blev arrested.

 

Johnny vælger så at sige: "Jeg arrester dig ikke",

Hvor efter at jeg går ned til ham, da jeg ikke regner med at politiet lyver om den slags.

 

Lige så snart jeg kommer ned til Johnny, taser han mig og arrester mig for at gunpointe.

 

Mit foreslag er så at politiet ikke skal lyve som Johnny gør,

Da jeg syntes dette virker meget urealistisk af en politimand.

 

Så vil jeg også lige sige, 

Sorry for virkelig Cringe sang til at starte med, 

Også min lyse stemme.

 

 

Her er en video hvor at man kan se hvad der skete (Skip til 1:40 hvor det begynder): 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

Den anden dag var jeg betjent, der var en som lige havde skudt en af de andre betjente, så jeg valgte at gøre alt for at kunne rede mit eget liv, og på samme tid få ham i fængsel, jeg så ingen mulighed andet end at lyve:

 

'Kom lige ud, så biver du ikke arresteret-'

*Kommer ud*

*Bliver arresteret for mord på betjent*

 

Nogle gange er det nødvendigt at lyve, for at rede sit eget, andres liv og få situationen klaret uden at skyde personen.

 

Du siger du havde våben ude, men havde våben licens, så burte du ikke have været arresteret, medmindre, self at der stod i borgmesterens love at du ikke måtte have våben ude selvom du har licens.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.