Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøning


bloodpa

Recommended Posts

Ingame navn: Bloodpa
SteamID:STEAM_0:0:34246757
IRL Navn:Mikkel junker
Alder: 18
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Er glad for at spille på jeres server men der er ting som admin/mods ikke ser hele tiden (snakker om små ting) Vil kigge på alt der sker og hjælpe til hvor der er brug for det efter som det er en skam at sådan noget at ske
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: har lidt, men ikke så meget
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:ja
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Fordi jeg lytter til folk, og det gør alle ikke efter hvad jeg har set 
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:Har haft lidt ville nok sige jeg har været admin/mod 4 gange
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:Har været admin på en dansk tf2 server som er lukket nu men var med til det sidste, Har været admin på en minecraft server som jeg stoppede med at spille op, Har været admin på en anden tf2 server men den var ikke dansk, og har haft et par ranks i andre spil men ikke noget som admin/mod bare ranks hvor jeg skulle kigge på chats og give kick/ban hvis der var tale om noget de ikke måtte
Eventuelt lidt info omkring dig selv:Tror ikke der er så meget at sige hvis i vil have mere info så sig lige til,

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.