Hop til indhold
Stavox

[Afvist] CDM af en admin der efter bandet af admin i en uge (adminabuse)


The-Bullit-YT

Recommended Posts

 

SteamID: STEAM_0:1:35526313

jeg hedder The-Bulet-YT

jeg føler mig uret færdig behandlet

 

Hvorfor skal du unbannes: 
Mig og en af mine venner var ude og køre i hans bil og så kom der en admin og tog ham kunne ikke høre hvad de sagde og talte om. Men så lidt efter noget tid kom der en politi bil forbi og kørte forbi os og lige efter noget tid bremset den bare hårdt på og baget til bage mit på vejen og de gik over til min vens bil (Hans Lars hedder min ven som ejer bilen) de gik ud af deres politi bil og gik over til min vens bil og sagde ikke så meget men de wantet ham og smadrede døren op og så gik dansemanse ind i bilen og den holde måske 1-1.5 meter fra vejen så jeg måtte godt stå der men han kørte lidt ind i mig hvor jeg mistet 90 hp og hvor jeg sad fast i bilen, jeg sagde så til ham (mmm hvad laver du, hvorfor kørte du ind i mig) men inden jeg var færdig så kørte han ind i mig igen så jeg døde. (Det var den første brud på en regel af den admin ved navn DanseManse) men jeg skrev @admin bliv kørt ned af en admin CDM så han teleporterede mig over til ham og jeg nået lige at sige hvad der skete og så teleporterede han mig til spawn igen og efter lidt tid tilbage igen til ham og så sagde han ikke noget men kørte videre igen i min vens bil. (admin der lavet CDM hedder DanseManse | STEAM_0:1:65257658) men hvis det nu var en person der joiner server og kører en ned og kommer i admin case så bliver man måske jailet og måske nogle gange ban i en dag eller i en time, men nej ikke når det er en admin der brydere regler så sker der ikke noget. men da han kørte væk, var jeg lidt sur over han misbruger sin stilling som admin eller mod eller hvad han du er. Så jeg var lidt sur og sad og talte med 2 af mine venner og en af dem stod måske 10 meter væk fra mig og hørte alt hvad der skete (han hedder hans lars) og så sagde jeg hold fast det er unfair at en admin abuser slipper fri for ting som vi andre ikke kan og jeg sikke en unge og der var så en admin der ikke lavede andet en at holde øje med mig og Hans Lars så han fløj bare op af jorden og tog fat i mig og han var ikke admin on duty så det ud til og han fløj bare op på et taget med mig og sagde hvorfor siger du dumme unge? jeg sagde det har jeg ikke sagt (admin der tager fat i mig hedder NoName.exe | STEAM_0:1:54581852). noname.exe siger: det har du sagt til ham og jeg har det på film men den fik jeg ikke engang gang set fordi han ikke gider og høre på hvad man siger til ham og har to venner som kan bekræfte det (som hedder inde på server Hans Lars og hedder på steam KMA steam id STEAM_0:0:49587842 og Hansen med id STEAM_0:0:36621303. dem talte jeg med på det tidspunkt hvor det skete og de sagde hvad skete der lige der for de  to admin, jeg nåede ikke en gang at sige, må jeg se videoen før han sagde at det var løgn i admin case ?? og du få en uges ban for at lyve men jeg har ikke løget i en admin case og så jeg fik bare en unfair ban og jeg føler af det ikke er i orden af de ikke lytter på hvad vi siger og han siger jo at han har en video men den må vi ikke se. lidt tid efter jeg var banet talte jeg med mine to venner med Dansemanse og Noname.exe og de sagde bare skulle lave en staf klage. og de ville ingen gang tale færdig med mine to venner for de havde noget mere og tale med dem om.

 

admin der er med i casen (hvor jeg vil sige de abuser)

NoName.exe | STEAM_0:1:54581852

DanseManse | STEAM_0:1:65257658

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:35526313 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Disrespect af staff - Lyver overfor staff - 'Dumme unge' E.45

Navn: The-Bullit-YT

AdminID: STEAM_0:1:54581852 - NoName.exe [admin] - Profil

Unban: 14-01-17 13:46

Banned: 07-01-17 13:46

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er rigtigt, Danse og jeg gad ikke og bruge tid på at snakke med dine venner omkring dit ban. Grunden til dette er de mange cases der var da vi var 2 staff til 55 spillere.

"Hans Lars" og "Hansen" hørte ikke hvad vi snakkede om da jeg tog dig væk, jeg sagde til dig du kunne se videoen hvis du lavede en unban request også pga. de mange cases.

Det med at Danse kørte dig ned og returnede og bringede dig osv. var en fejl fra hans side som vel er fikset siden du fik dine ting tilbage.

Da jeg tog dig op i case nægter du alt du har sagt og lyver overfor mig. Når jeg så siger "Jeg har video på du kaldte ham en dum unge" siger du at du kaldte ham en unge osv.

Nu siger du så "hold fast det er unfair at en admin abuser slipper fri for ting som vi andre ikke kan og jeg sikke en unge" hvilket også er løgn som kan ses i videoen.

2:05 i Videoen rekreerede jeg det du sagde hvilket måske var lidt flabet men derudover er der ikke mere.

Du lyver i din staff klage og får derfor ikke unban, jeg kan forstå det på den måde at du måske ikke kan huske hvad der er sket. Jeg syntes bare du lyder meget sikkert i din sag på den måde du skriver det. Du kan skrive til mig i pm hvis du vil tilføje mere.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.