Hop til indhold
Stavox

[Solved] Stavox 2016 - 2017 STEM NU


DoktorDim

Recommended Posts

1 minute ago, Munkie Bandidos said:

Gide ikke tage mig tid til en Ban request, men går på TS imorgen og snakker med en admin, medmindre du fjerner det :/

Ærlig talt, hold kæft hvor er du dum at høre på. Hvis du virkelig ikke kan klare at se en afstemning som er for sjov burde du ikke være på forum.

Staff's bliver jo også udstillet på den vote der, den er for sjov. Det er ikke så svært.

Link til kommentar
Just now, Marcuss said:

Ærlig talt, hold kæft hvor er du dum at høre på. Hvis du virkelig ikke kan klare at se en afstemning som er for sjov burde du ikke være på forum.

Staff's bliver jo også udstillet på den vote der, den er for sjov. Det er ikke så svært.

Tak...

Link til kommentar
1 minute ago, Taroux said:

Hvordan vil du difinere "idiot" som en kæmpe cunt, eller en der er dum eller what do u mean?

Sidder ikke og winer og jeg er nomineret, ved godt selv jeg er en fucking nar. Og jeg tuder ikke over det som visse andre...

Dette er udelukkende for sjov :) Hvis folk ikke synes det er sjovt er de velkommen til at skrive det til mig. Jeg synes INGEN af dem jeg har taget med i dette er dumme eller idioter.

Link til kommentar
Just now, DoktorDim said:

Dette er udelukkende for sjov :) Hvis folk ikke synes det er sjovt er de velkommen til at skrive det til mig. Jeg synes INGEN af dem jeg har taget med i dette er dumme eller idioter.

Kunne godt forstår hvorfor du synes jeg er nar ellers, men det var ikke fordi jeg fandt det offensivt eller anything, synes det er meget fin ide :) Men hvordan er det "idiot" her. Som at være en nar, eller at være dum. :D 

 

Link til kommentar
Just now, Taroux said:

Kunne godt forstår hvorfor du synes jeg er nar ellers, men det var ikke fordi jeg fandt det offensivt eller anything, synes det er meget fin ide :) Men hvordan er det "idiot" her. Som at være en nar, eller at være dum. :D 

 

Taroux Jeg synes du er en sød fyr.. Du skal ikke gå rundt og tro jeg synes du er en idiot :)

Link til kommentar
1 minute ago, DoktorDim said:

Taroux Jeg synes du er en sød fyr.. Du skal ikke gå rundt og tro jeg synes du er en idiot :)

Arrghhh ikke rigtigt... Det er ikke noget med det at gøre xD Vil bare vide hvordan det er vendt i den her sammenhæng det har ikke ngoet med din mening at gøre ;)

 

Link til kommentar

Det sjoveste ved hele denne liste er, at DoktorDim har glemt sig selv under årets idiot. 

2 hours ago, krogH said:

Det sjoveste ved hele denne liste er, at DoktorDim har glemt sig selv under årets idiot. 

Undskyld at jeg kommer så sent, men jeg har fappet hele weekenden uden internet.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.