Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


Jumboo

Recommended Posts

Steam id: STEAM_0:0:32581400

 

Grund til unban: Jeg elsker denne her server og jeg nyder virkelig at være på den. Jeg ved godt det var dumt jeg løj overfor staff men det var fordi jeg var så irreteret på den her gut efter han havde kaldt mig alt  muligt og blev ved med at provokere mig hele aften. Jeg er virkelig ked af det over min opførsel og det gentager sig ikke igen. Det lover jeg. Undskyld mange gange. 

 

Jeg har lige købt VIP og jeg håber at jeg får lov til at bruge det, hvis jeg bliver unbannet. 

 

Det var Suprême der bannet mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Sebbi said:

Er den afvist eller tager i den op?

Du skal vente på en staff skriver. Der burde ikke gå vildt langtid.

@Supreme

 

"SxBot" er bare en bot, som viser dine ban informationer, det gør det nemmere for begge parter at se hvad du helt præcis er banned for.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Darky.

Jeg kan godt forstå hvis en anden spiller har gået og irriteret dig på serveren i længere perioder at du bliver ophidset, men det er der hvor du skal være den modne og vende kinden til og sige ''du skal ikke snakke til mig'' og gå din vej. Hellere tilkald en staff som højst sandsynligt ville sige i 2 skulle lade hinanden være og så ville den nok ikke være længere. Men ligemeget hvad skal du ikke lyve overfor staff så hellere anerkend dine fejl og accepterer du har gjordt noget forkert, fordi når vi endelig får beviser på at folk lyver for os rammer det hårdt. Jeg vil gerne have du skriver 3 rigtig gode grunde til at du skal ind på serveren igen og forklarer dem grundigt tak, efterfølgende vil jeg gerne tage en snak med dig senere i dag på Teamspeak.

 

//Supreme

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Jeg er 14 år og ham gutten var 18+. Jeg tilladte en admin men han sagde bare der ikke er nok beviser til at ham den anden kunne blive straffet. Jeg prøvede også at gå fra ham og sige at jeg ikke ville tale med ham, men han var i bil og jeg var på gå ben så han fyldte bare efter mig. Jeg tænkte da admin ikke kunne gøre noget måtte jeg selv gøre noget og det var så bare at prøve at give ham lidt igen... det var ikke den smarteste ide... Jeg ved godt det var forkert at lyve overfor staff og det kommer ikke til at ske igen. 

2. Jeg elsker at spille på serveren og jeg bruger rigtig lang tid på at sætte mig ind i regler/forståelse osv. Jeg har nogle rigtig gode venner inde på serveren og dem ville jeg gerne spille med igen

3. Jeg ville gerne bevise overfor dig at jeg ikke er typen der lyver overfor staff/ bryder regler osv. Jeg håber du har tillid til mig. 

 

Jeg ville rigtig gerne snakke med dig på team speak senere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutes ago, Sebbi said:

1. Jeg er 14 år og ham gutten var 18+. Jeg tilladte en admin men han sagde bare der ikke er nok beviser til at ham den anden kunne blive straffet. Jeg prøvede også at gå fra ham og sige at jeg ikke ville tale med ham, men han var i bil og jeg var på gå ben så han fyldte bare efter mig. Jeg tænkte da admin ikke kunne gøre noget måtte jeg selv gøre noget og det var så bare at prøve at give ham lidt igen... det var ikke den smarteste ide... Jeg ved godt det var forkert at lyve overfor staff og det kommer ikke til at ske igen. 

2. Jeg elsker at spille på serveren og jeg bruger rigtig lang tid på at sætte mig ind i regler/forståelse osv. Jeg har nogle rigtig gode venner inde på serveren og dem ville jeg gerne spille med igen

3. Jeg ville gerne bevise overfor dig at jeg ikke er typen der lyver overfor staff/ bryder regler osv. Jeg håber du har tillid til mig. 

 

Jeg ville rigtig gerne snakke med dig på team speak senere. 

Tænker vi tager en snak på teamspeak omkring 20:00 hvis du kan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.