Hop til indhold
Stavox

[Solved] "Spider pig" er ikke objektiv i cases.


Jwztein

Recommended Posts

Klagen er nede indtil der kommer beviser!

 

Mit ingame name:
MadsKC (ændret fra Jwztein)

 

Staff ingame navn:

Spider pig

 

Mit steamID:

STEAM_0:1:25586824

 

Staff SteamID:

STEAM_0:1:82044587

 

Forklar situationen:

Vi er nu flere personer som er enige i at "Spider pig" ikke er egnet til at være admin.

For at forklare hvorfor VI synes, at han ikke er egnet laver jeg en lille liste her.

 

  1. Han er meget subjektiv i sine cases, hvis en af hans kammerater eller en kollega er en del af problemet/den igangværende case er chancen for at få et ord ind meget, meget lille.
  2. Han opfører sig ikke modent i en case og man føler tit, at man snakker til en dør, når man er i en "diskussion" med ham.
  3. Han er meget "hård".
  4. Hvis man gør noget imod ham i RP, bliver han hurtigt meget partisk overfor ens "modstander" i en admin case.

 

Jeg har også læst hans ansøgning, for at få nærmere informationer om ham - jeg blev overrasket over tingene der stod.

 

I ansøgningen skriver han blandt andet: "syntes selv jeg kan formulere mig meget fin" 

Hvilket jeg har svært ved at kunne se inde på serveren i cases, hans argumenter er meget banale og mangler tit fakta.

 

Han skriver også: "jeg vil gerne hjælpe folk med at få det bedste ud af deres RP"

Hvilket jeg igen har svært ved at forstå, fordi vi (personerne som har snakket om den her klage) føler absolut IKKE, at han bidrager til vores RP eller gode humør.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak fordi du/I gad tage jer tid til, at læse denne klage - håber I forstår os.

MvH

MadsKC og nogle medlemmer fra "ecksdee"

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Engang blev min base rushed af politi (Ham) hvor han så ser mig løfte min bil med det same tager han mig væk fra min base og siger jeg ikke skal ryge på bilen så forsvinder han og bliver ved med raided uden at tp mig tilbage eller noget. (Min bil sad stuck forklare jeg ham btw.)

Link til kommentar
Del på andre sites

On 3/1/2017 at 20:27, Jwztein said:

@Spider pig Ja, vi har været i case - men som jeg skriver over, så er casen midlertidligt ugyldig - jeg skal skaffe flere beviser fra mine venner samt mig selv. :)

 

Kunne du så ikke lade vær med at lave en post, før du kan færdigøre den... 

Tak ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Casper Albæk said:

Kunne du så ikke lade vær med at lave en post, før du kan færdigøre den... 

Tak ;) 

Jo Casper, det kunne jeg godt - men nu er det sådan, at jeg tog intiativ til at snakke med nogle admins om det - højere end dig - hvor de sagde at jeg kunne lukke den midlertidligt indtil jeg har proof.

 

Jeg tænkte ikke over beviser da jeg først postede den, hvilket er min fejl. :)

Tak ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.