Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] 2 Ugers Ban.


✪ Sasiiツ

Recommended Posts

Hej Community!

SteamID:  STEAM_0:1:97922338

Grund Til Unban: Føler det lidt urætfærdig at jeg for 2 ugers ban for 1 Self Supply og noget RDM.

Det starter med at jeg joiner stavox her ca kl: 8. jeg møder så den her fyr her Alfred Jackson som jeg så snakker lidt med. senere laver jeg Self Supply med en Famas og går hen og laver sjov med at skyde ham (ville ikke skyde ham). Så begynder han at sige noget med at jeg er en FailRP'er og noget med at jeg er klam (eller noget i den stil).

Jeg bliver sur og så dræber jeg ham. Efter det er der lidt RDM og Spawn Kill mellem os indtil han bliver træt og skriver det ind på forum. Så kommer Ohmhub ind og vi har så en lille snak mig ham og Alfred og det ender med at Ohmhub siger at vi er nød til at vente til Ohmhub har snakket med de højere Admins. Da klokken Cirka er 10.40 kommer Ohmhub hen til mig og fortæller mig at der var snak om Permban. men fordi staff var en del meget sødere gav de mig 2 uger?.

2 uger for self supply 1 Gang og lidt RDM???

Syndes det ret meget faktisk? BTW vil også gerne vide hvor meget Alfred fik for jeg håber at vores straf er lige?

Alfreds Opslag: 

 

Håber I Kan Gøre Noget Ved Det Staff-Team

- Sasii Outsiders

 

Link til kommentar
Del på andre sites

j5e4nfE.png

Snakket med en senior admin og han sagde det var noget være lort i har lavet og ville have givet jer perm men da jeg kunne se i begge 2 er nogle faste spillere valgte jeg at give jer 2 uger. vi kan nok godt snakke om en nedsætning...

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, ✪ Sasii - 龍王 said:

For det første vil jeg gerne sige tak For Ikke At Få PermBan

For det andet ville det være fedt hvis jeg kunne få en nedsætning til 1 uge eller sådan noget

Bare en nedsætning ville være fint

- Sasii

Kunne du evt: komme på ts? Så vi kan snakke om en nedsætning

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.