Hop til indhold
Stavox

[Solved] TheDanishKiller lyver Greenberg i hovedet :/


Peter Jakobsen

Recommended Posts

 

Dit ingame navn: Flopz (banned)
Staff ingame navn: OhmHub - Greenberg - TheDanishKiller
Dit SteamID: STEAM_0:0:55655179
Staff SteamID: (OhmHub: STEAM_0:0:18275106) (Greenberg: STEAM_0:0:57216455) (TheDanishKiller - STEAM_0:0:72867059)
Forklar situationen: TheDanishKiller fortæller at mig og FlipZ har sagt, at Greenberg har givet os lov til at have oneway props, som på intet tidspunkt er skrevet eller sagt. Derudover har OhmHub eller TheDanishKiller intet bevis på at vi have oneway-props, men hvis de har, sender de bare nedenunder :)
Bevis: Værsgo! http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=830899924
(Du trykker Subscribe, og finder den under "Demos" i ESC menuen :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Dejerne - Dak Meme xdd said:

Vi har snakket med dig, om folks meninger, som tydeligt står på dit screenshot :)

Du siger til dem det kun er deres mening at det er one-way hvilket det jo var. Det fortalte jeg dig også da jeg kom ind. Derudover fortæller du ham at du har snakket med mig om det hvilket ikke er sket. Ja vi har snakket om at staffs tit har forskellige meninger om diverse ting. Dog er dette ikke et af de tidspunkter.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Greenberg said:

Du siger til dem det kun er deres mening at det er one-way hvilket det jo var. Det fortalte jeg dig også da jeg kom ind. Derudover fortæller du ham at du har snakket med mig om det hvilket ikke er sket. Ja vi har snakket om at staffs tit har forskellige meninger om diverse ting. Dog er dette ikke et af de tidspunkter.

Hvis nu OhmHub ikke havde fjernet basen, havde vi bevis på at du sagtens kan se vores fødder, men da han fjerne hele basen istedet, for de 2 props der nu var fejlen, vil jeg mene at det er admin abuse :) Og jeg har på intet tidspunkt sagt eller skrevet, at du har givet os lov, til at have one-way props. Og det er lidt det hele, den her klage går ud på, hvis du kigger titlen. Han lyver dig i hovedet, som kan ses og høres i demoen. Helt iorden, hvis du ville komme med argumenter, for at han ikke skal straffes/demote, men da det er så tydeligt, at han lyver, så spilder du bare din tid :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Dejerne - Dak Meme xdd said:

Hvis nu OhmHub ikke havde fjernet basen, havde vi bevis på at du sagtens kan se vores fødder, men da han fjerne hele basen istedet, for de 2 props der nu var fejlen, vil jeg mene at det er admin abuse :) Og jeg har på intet tidspunkt sagt eller skrevet, at du har givet os lov, til at have one-way props. Og det er lidt det hele, den her klage går ud på, hvis du kigger titlen. Han lyver dig i hovedet, som kan ses og høres i demoen. Helt iorden, hvis du ville komme med argumenter, for at han ikke skal straffes/demote, men da det er så tydeligt, at han lyver, så spilder du bare din tid :)

Problemet er at du med vilje har prøvet at få det til at lyde som om jeg har givet jer lov til det. Hvilket på ingen måde er sket.

Kan du fortælle mig hvorfor han skal blandes ind i den snak vi tog igår om forskellige staffs meninger da dette på ingen måde har noget med det at gøre?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Greenberg said:

Problemet er at du med vilje har prøvet at få det til at lyde som om jeg har givet jer lov til det. Hvilket på ingen måde er sket.

Kan du fortælle mig hvorfor han skal blandes ind i den snak vi tog igår om forskellige staffs meninger da dette på ingen måde har noget med det at gøre?

Jeg ved, om jeg har en demo, med hvad vi skrev igår, men hvis jeg har kigger jeg lige efter. Vi snakkede om, at staffs meninger og spillernes meninger ikke er den samme, så hvis nu, en tilfældig spiller, syntes at en admin var lort, var det spillerens mening. I denne situtation, lyder det som om, at OhmHub godt kan se, at det ikke er one-way, så han vil have fjerne alle beviser hurtigst muligt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Dejerne - Dak Meme xdd said:

Vi snakkede om, at staffs meninger og spillernes meninger ikke er den samme, så hvis nu, en tilfældig spiller, syntes at en admin var lort, var det spillerens mening.

Selvfølgelig er den ikke det samme. Hvis en rdm'er kommer på har han jo nok også en holdning til det han gør hvilket er anderledes end staffs. Dog når vi har regler der mod siger det i har haft så er det jo der problemet er. Dog forklare det ikke hvad den samtale vi havde igår har med denne situation at gøre da i laver en fejl som i bliver bedt om at rette op på. Men da du er afk og derfor ikke kan gøre noget ved det fjerner han dem for dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutes ago, Greenberg said:

Selvfølgelig er den ikke det samme. Hvis en rdm'er kommer på har han jo nok også en holdning til det han gør hvilket er anderledes end staffs. Dog når vi har regler der mod siger det i har haft så er det jo der problemet er. Dog forklare det ikke hvad den samtale vi havde igår har med denne situation at gøre da i laver en fejl som i bliver bedt om at rette op på. Men da du er afk og derfor ikke kan gøre noget ved det fjerner han dem for dig.

1. Man kunne godt se fødderne, fra begge sider.

2. Han siger "I har 30 sek.." og flyver uden af muren. Jeg bruge de første 10 sec på at skrive til TheDanishKiller at FlipZ er afk. Han kommer med 1 sekunds mellemrum, og 3 sekunder efter kommer OhmHub og fjerner basen. Det er så omkring 14-15sekunders tid, hvor FlipZ har været afk, i 5 minutter, før han kommer. 

3. Han fjerner hele basen, også de props der ikke er ulovlige. (4 props, var ifølge dem "One-way".

4. Da FlipZ kommer tilbage, sætter han basen (advanced duplicator), og prøver at rette fejlene. Men OhmHub bruger så 10-15 minutters tid, på at få os til at rette små revner, som også kan ses begge veje fra, hvilket vi også viser ham, men han siger vi skal rette dem stadigvæk. Da vi så har gjort det, kommer du ind, og situtationen begynder (vist i demoen) :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.