Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning


TXGamingDKStavox

Recommended Posts

in game navn: Mads Dyerector
SteamID:0:1:95226571
IRL Navn:Mads Iversen	
Alder:13
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:jeg har hørt at i mangler staff kl 9 8 stykker om morgen og så er jeg på hele dagen og ved godt jeg har gjort noget dumt men det ville jeg lave om på og har spillet darkrp i 500 timer og ville virklige gerne arbejde om morgen og hjælpe alle jeg kan selvføglige
Har du erfaring med ULX kommandoerne?:ja lidt og nogen jeg ikke kender
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:ja 
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:synes ikke jeg nlr og rdmer 
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:Nej trist
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:
Eventuelt lidt info omkring dig selv:er 13 og har adhd som gøre jeg hidser mig op vis jeg synes det ikke er fær og det arbejder jeg på

Lad være med at spørge vores staff om, hvornår du får svar på din ansøgning. Vi svarer når vi finder det passende.

IRL navn behøver kun at være fornavn. Hvis du mener, at andre informationer end hvad vi lægger op til med skabelonen er relevante, er du velkommen til at skrive mere på.

 

"Hvorfor vi skal vælge dig som mod" kan f.eks. indeholde: Din holdninger til spillerne, og hvordan du håndterer forskellige sager. At du f.eks. er god til at håndtere pressede situationer o. lign.

"Info omkring dig selv" kan f.eks. indeholde: Din erfaring som staff på andre servere. Har du en lang historie om en server du har kørt, og har dannet erfaringer derfra. I bund og grund alt der kan forbedre vores syn på dig som spiller.

Udfylder du ikke de første fem punkter, eller vælger slet ikke at bruge skabelonen, udløser det en forum warning og bliver selvfølgelig afvist.

 

Hvad vi forventer af dig

1 - Du skal altid være positiv, og have lyst til at tage dig af tingene.
2 - Du skal altid respektere alle på serveren.
3 - Tag altid BEGGE sider af historien før du vælger at afgøre.
4 - Døm ikke ud fra om det er dine venner eller ej, ALLE ER ENS når det gælder brud på reglerne.
5 - Tag altid dit job som staff member OVER alt andet på serveren, dit job kommer før dit RP.
6 - Hold dine meninger for dig selv, f. eks. hvis der er nogle som snakker dårligt dansk, sig det på en normal og venlig måde så du ikke giver folk et forkert blik af serveren. Vi er ikke ude på at skade folk, vi alle vil have det sjovt.
7 - Brug hellere mere tid på sagen og få det bedste ud af det, i stedet for at sjuske.
8 - Professionalisme, det siger lidt sig selv.
9 - Døm ikke ud fra hvad folk siger, så længe der ikke er beviser. Du kan ikke give straf uden beviser.
10 - Husk på det er kun et spil, tag ikke tingene personligt, altid vær høflig.
11 - Hvis der er nogle som ikke har så meget viden om RP og serveren, giv dig tid og giv personen en hånd, forklar ham hvordan det fungere og hvad det går ud på.

 

Reputation

Det er et krav at der gives en kommentar med en reputation. Så ingen posts der bare indeholder: "-rep".

Alle har lov til at kommentere på din ansøgning. På den måde får vi også andre spilleres syn på dig. Samtidig kan kommentarerne også bruges som opfølgning på noget af det du har skrevet, og du kan selvfølgelig forsvare dig mod andres holdninger.

Når der gives reputation af andre er det enten i form af -rep eller +rep. Der er selvfølgelig ikke nogen fast ramme for, hvor meget rep man skal have for at blive accepteret. Det afhænger i stor grad af vores mening omkring dig og din ansøgning, men reputation hjælper altid - især fra velkendte spillere.

 

Vi ser helst ikke at du ansøger med mindre end to ugers mellemrum - medmindre din ansøgning blev lukket, fordi vi havde fundet staff nok eller en anden grund der gør, at du sagtens kan ansøge før to uger. Så tag dig god tid, når du skriver en ansøgning. Det betaler sig.

Edited 22 hours ago by DyNATO 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.