Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] ban af en fejl


Swag Yoda [DK]

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:148013265

Hvorfor skal du unbannes: Jeg loggede ud for at spise min aftensmad, sirka 2 min før jeg lokkede var der en ratsag i gang og der var en betjent og en anden betjent der legede med stød pindene jeg prøver at få dem til at stoppe men det virker ikke med ord så jeg bruger også stød pinden bag efter er vi simpelt hen nød til at skyde ham. Da jeg så logger efter har jeg fået ban for abuse af stunstick. jeg tror ikke det er abuse at slå en der ikke høre efter og bliver bedt om at gå. jeg blev bannet af 22xgaming

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dig og en betjent vælger at Stunstick på hinanden og efter vælger du at dræbe ham. Efter du havde dræbt ham kontakter han admin og fortæller situation til mig.

Da jeg teleporter til dig når jeg at spørge dig om hvorfor du dræbte ham inden du leaver og derfor er du banned.

Link til kommentar
Del på andre sites

ok forstår det nu så tager jeg min straf og gør det ikke igen i næste uge. PS den anden betjent var insatsleder  og da han begynde at skyde på betjenten gjorde jeg også og jeg fik så dræbet der efter tænkte personen nok fordi han kunne se det var mig der dræbte ham at det var mig der abuesede så meget for ham. insatsledern havde en lille kamp med stunsticks med betjenten men da betjenten ikke gad stoppe endte det i skud kamp

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.