Hop til indhold
Stavox

Ban.


✪ Sasiiツ

Recommended Posts

Hej Stavox mods og admins.

SteamID: http://steamcommunity.com/id/SasiiThaBoii/

Unbannes fordi: Jeg Løg Ikke Og Var På Spanden + Syndes Heller Ikke At VideoBeviset Gav Mening

Jeg spiller tit inde på jeres Evocity server hvor jeg hygger og spiller med mit gang.

her idag ca kl.14.40 fik jeg ban for At Lyve I Case. Det der skete var at mig og Laurist Outsiders var på patrulje sammen i vores politibil. da vi kører ser vi på vores venstre at der holder en til Nissan tilhørende Nemoen Nicolai. Vi vælger at stoppe op og se nærmer på det. Derefter da vi ser at ejeren IKKE er ved/i bilen vælger jeg så at tage den og køre den ned til PD. Efter et stykke tid kommer Spider Pig og spurgte hvorfor jeg tog den og jeg fortalte ham det kort. da vi endelig blev færdig troede jeg at vi var færdige men kort sagt blev han ved med at komme. Han sagde at Nicolai sad på bagsædet men jeg forklarede ham at jeg havde cheked bilen igennem og at han ikke var der. Efter noget til hvor Spider Pig lader casen i stå kommer han så hen til mig og fortæller mig at jeg Løg? det var ret svært for mig at bevise at jeg ikke løg hvilket jeg IKKE gjorde og han sendte mig et link men kunne ik få videoen til at give mening da jeg tog bilen lige ude foran Industri. Jeg prøvede at forklare at jeg måske havde overset ham eller ikke hørt ham men åbenbart fik jeg ik en chance til at forklare så jeg fik ban.

hvis vi lige kan få det er på plads. OG NEJ JEG LØG IKKE JEG IKKE SÅ KLAM AT LYVE!!!  Så ved i det.

- Sasii

 


 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.