Hop til indhold
Stavox

Ålbaeks infoside


Benito

Recommended Posts

Jeg hører at der er mange spillere med diverse "handicap" eller folk som er blevet mobbet :( 

 

Her kan du skrive hvis du har eventuelle problemer, som Fx mobning, så vi/jeg kan hjælpe eller bare generel interesser, som fx fodbold eller gaming, eller lige hvad der falder ind :) 

håber du har lyst til at skrive ind.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DoktorDim said:

Jeg er Autist :/ Men ikke særlig mange ved det kun 4 ved det når det handler om Computer :) Meeen nu er det nok 20... R.I.P

Kender mange med autisme, men det er specielt ikke noget man skal drille folk med, men dejligt at du vælger at tage det seriøst :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil sige at den der skole reform har ødelagt nogle kommunal skoler fx. en skole i Roskilde der hedder Hedegaardnes skole der har jeg gået men skiftet skole til en privat skole der tages der hånd om et hvert problem i stedet for at man skal vente 1-2 uger for at få løst et problem så man ingen gang kan huske   

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, JimmiGaming2908 said:

Jeg vil sige at den der skole reform har ødelagt nogle kommunal skoler fx. en skole i Roskilde der hedder Hedegaardnes skole der har jeg gået men skiftet skole til en privat skole der tages der hånd om et hvert problem i stedet for at man skal vente 1-2 uger for at få løst et problem så man ingen gang kan huske   

Når du siger problem :),

hvad mener du så?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.