Hop til indhold
Stavox

[Solved] Har i en motorcykel/Knallert


Ozzi

Recommended Posts

Jeg kan tage kørekortet, dog gider jeg ikke at bruge 800kr på et kørekort + en knallert, som jo også lige koster et god sjat penge. Jeg kan alligevel kun bruge den i cirka 6 måneder, og det vil være for at køre i skole 2,8 km, hvor jeg alligevel bare tager cyklen. For mig vil det ikke være det værd.

Link til kommentar

@CasperDK - Stavox.com

Så vidt jeg ved. Så koster et kørekort lidt mere end 800,- kr. Jeg betalte 12000,- kr. for mit dengang. Og tror næppe det er blevet meget mere billigere. Tror du mener knallertkørekort? For det koster ikke mere end 500-800,- kr. Da det fleste gange er kommunen der giver tilskud til det. Da de helst vil havde så mange unge mennesker for det. Så de ikke kører ulovligt på knallert. 

Link til kommentar
Just now, EDDY said:

@CasperDK - Stavox.com

Så vidt jeg ved. Så koster et kørekort lidt mere end 800,- kr. Jeg betalte 12000,- kr. for mit dengang. Og tror næppe det er blevet meget mere billigere. Tror du mener knallertkørekort? For det koster ikke mere end 500-800,- kr. Da det fleste gange er kommunen der giver tilskud til det. Da de helst vil havde så mange unge mennesker for det. Så de ikke kører ulovligt på knallert. 

Jeg mente knallertkørekort, jeg er ikke gammel nok til kørekort, ja et kørekort til bil er væsenligt dyrer end knallertkørekort.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.