Hop til indhold
Stavox

[Solved] FearRP


Ozzi

Recommended Posts

Hej folkens, Jeg tænkte på noget her den anden dag FearRP det kunne være mega fedt at få det tilbage man kunne kidnappe politiet og borgmesteren det kan man ikke nu, Hvis du prøver kidnap en bejent og gunpointer ham så kan han bare tage en taser frem og bum du i fængslet det vil slette ikke være sådan hvis der var FearRP så jeg ved godt jeg ikke er den eneste, Vi ses og fortsæt god dag :D

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Willy said:

Politiet ville ikke være det samme, hvis de var bange for at blive gunpointet. 

 

Desuden var de også undtaget af FearRP, da vi havde det som en regel.

Så man kan ikke kidnappe politiet uden sige hvad

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Ozzi said:

Så man kan ikke kidnappe politiet uden sige hvad

 

Hvorfor skulle du kunne det?

De er under en autoritet, der er trænet til at beskæftige sig med kriminelle, samt kriminelle som er bevæbnet. Hvis de skulle være bange for at blive kidnappet, så er der jo reelt ikke nogen grund til at de bærer uniform. ^_^

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Willy said:

 

Hvorfor skulle du kunne det?

De er under en autoritet, der er trænet til at beskæftige sig med kriminelle, samt kriminelle som er bevæbnet. Hvis de skulle være bange for at blive kidnappet, så er der jo reelt ikke nogen grund til at de bærer 

Jeg har set videoer og nyheder med politiet er blevet kidnappet

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, Ozzi said:

Jeg har set videoer og nyheder med politiet er blevet kidnappet

 

Men jeg kan så fortælle dig, at hvis man prøver at kidnappe en betjent, så ender du enten i en ligvogn eller i arresten. Politiet er trænet til at håndtere situationer, som går ud over dem selv.

Lige så snart, du peger et skarpladt våben på dem, så trækker de på dig, og så må man jo se, hvem er der er mest veltrænet i form af at ramme rigtigt i løbet af sekunder.

 

Du kan ikke bringe FearRP ned over Politiet. :what

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

FearRP er skadeligt for RP. Hvis du er træt af, at folk trækker våben, så find på en måde at gøre folks liv mere værd. For hvis det ikke er særlig meget værd, som nu, har folk ikke noget imod at tage chancen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.