Hop til indhold
Stavox

[Afvist] En slags beviser for jeg ikke rdmede eller brød nlr.


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:189403948

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Lige inden jeg begynder jeg elsker altså Stavox.com ellers sad jeg ikke her og skrev det her på en IPad kl 2.54 om natten hvor min far endda sagde jeg sku i seng kl 11 hvor jeg blev oppe til kl 2.54 for det her så ik sig jeg ik ka li serveren.

 

RDM Delen: 

Jeg joiner serveren og tænker så over hvilket job jeg ville være idag. Jeg ville prøve noget nyt så valgte at være Bankvagt. Jeg står foran banken hvor jeg så ser en anden person MYRDE en anden person. Såsom det ikke er nydeligt for Bankens kunder vælger jeg at skyde efter Morderen så han ikke får flere ned med nakken. Men får ham så ikke såsom det var Peanut som gik i noclip og tog det som et Attempted RDM?? Tror jeg da det var.

 

NLR Delen:

Ved altså ikke helt hvad jeg har gjort. 

 

I sagde også noget med Teamspeak det underlige er. Jeg bruger ikke Teamspeak?? 

 

Og takker for reduceret Ban håber alle dem der læser dette får et godt nytår <3 

 

 

#2017

______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:189403948

Grund: Ber' staff om at holde mund i case 'kan ikke lide serveren' Mange cases RDM eller NLR. L�rer intet af straffe-sviner admin til p� forum

Navn: Ninjha

AdminID: STEAM_0:0:114885897 - Peanut [moderator]

Unban: 01-01-17 00:06

Banned: 25-12-16 00:06

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.