Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderator ansøgning (God nytår til alle)


NickQ

Recommended Posts


Ingame navn: NickQ
SteamID:STEAM_0:0:73276490
IRL Navn: Mathias Strauss
Alder:14 Snart 15


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg synes i skal vælge mig fordi jeg er god til og hjælpe folk og jeg tager min arbejde seriøst og elsker at hjælpe folk, jeg er meget aktiv på serveren jeg er mindst inde 3 timer om dage

 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?:Ja kan næsten alle men vis jeg mangler nogen kan jeg jo altid lære dem ;)

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:Ja kan snakke hen flydende og skrive i 8 klasse fik jeg 10 i dansk

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:Jeg grunden til jeg synes i skal vælge mig i stedet for nogen andre er at serveren mangler lidt nogen admins til sent om aften og jeg er næsten altid online til kl.5.00 de seneste dage har der ikke været nogen online kun lige dig Jimboe en af gange men ja som sagt er jeg god til mit arbejde. God til og hjælpe folk

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Jeg har erfaringer fra 4 andre serverer derfor kan jeg næsten alle commands

 

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Den først jeg var admin på Var jeg ca i 2 måneder men så lukkede den og den anden var ikke særlig kendt så den lukkede os ca efter 1-2 måneder, jeg var admin i mens den var åben. Den anden server var ca åben i et år og jeg var admin 5 måneder og den anden var jeg kun i 2 uger fordi den blev ukendt

 

Eventuelt lidt info omkring dig selv:Som sagt er jeg 14 snart 15 jeg går til fodbold god til det jeg laver, jeg er ca på 4-5 timer om dagen jeg har altid tid til og komme online 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.