Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban-request


Krubeluzumaki1

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:50278788

Hvorfor skal du unbannes: Nu er det lidt påstand mod påstand, men jeg har aldrig nægtet, at jeg ikke har random arresteret 3 personer. I mit sidste opslag har jeg tydeligt beskrevet, at jeg fandt ud af at det hvad jeg gjorde var imod reglerne efterfølgende, da jeg ikke vidste, at det var imod reglerne. Og er det ikke stadig overvurderet at banne en person, som er en lidt nybegynder i spillet og mest i jeres server? Jeg synes, at jeg den ene dag jeg har haft er nok, da jeg synes at jeres server er virkelig sjov at spille på og det hele bare var en misforståelse, da jeg ikke er så vant til at være politibetjent, og i øvrigt synes jeg at det er 2 uger spildt, som jeg kunne have spillet på jeres server i juleferien, da jeg ellers ikke har tid grundet skolen.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

14 hours ago, Krubeluzumaki1 said:

 I mit sidste opslag har jeg tydeligt beskrevet, at jeg fandt ud af at det hvad jeg gjorde var imod reglerne efterfølgende, da jeg ikke vidste, at det var imod reglerne. Og er det ikke stadig overvurderet at banne en person, som er en lidt nybegynder i spillet og mest i jeres server?

Tænker en REDUCERING på 2 uger.

Men selvom du er ny, så gælder reglerne for dig, såvel som alle andre. 

Du siger også at du ikke forstår hvorfor man ikke bare må random arrseste 3 personer. 

1.2: Det er et krav at gøre brug af sin sunde fornuft. Tænk dig om, det er ikke så svært

mens din nedkøling finder sted, så læs lige reglerne

 

REDUCERET

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.