Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning til mod


Baguettee

Recommended Posts

Ingame navn: Baguette
SteamID:STEAM_0:1:90224726
IRL Navn:Viktor Asgeirsson
Alder:14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:jeg synes i skal vælge mig som mod fordi jeg er begyndt at føgle lovende i 3 uger nu og jeg vinder tit mine admin cases jeg synes selv at jeg ikke taler grimt også er jeg blivet lært op af en af mine venner som er admin på 4 servere 
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: jeg kender et på få af dem men ellers ikke andre
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:jeg kan godt tale og skrive flydende dansk jeg har bare lidt glatte finre så kan godt skrive forkert nogle gange
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:jeg synes jeg taler mere pænt end et par andre fx nogle siger **** pulitiet som er et lidt grimt sprog synes jeg 
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:nej jeg har ikke været mod/admin før men jeg har 2 venner der er admin og mod af en server som jeg har lært lidt af :D
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: igen har ikke været admin/mod inu derfor synes jeg man skal starte et sted ;D
Eventuelt lidt info omkring dig selv:jeg går til spring gym 1 gang om ugen, får tidligt fri kl 12.35, jeg spiller nogle forskellige ting men mest gmod ;D

håber i vil vælge mig kh Viktor...

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

okay tak gutter skal nok få udybbede mine svar mere :D

On 12/29/2015 at 11:59 PM, Baguettee said:

Ingame navn: Baguette
SteamID:/76561198140715181/
IRL Navn:Viktor Asgeirsson
Alder:14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:jeg synes i skal vælge mig som mod fordi jeg er begyndt at føgle lovende i 3 uger nu og jeg vinder tit mine admin cases jeg synes selv at jeg ikke taler grimt også er jeg blivet lært op af en af mine venner som er admin på 4 servere og så kan jeg godt lide at hjælpe folk fx når folk i ved hvordan man laver laws eller fading door så hjælper jeg dem og når der ikke er Admin/Mod's inde så nogle gange bliver jeg politi og holder lovende både admin og Law ;D
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: jeg kender et på få af dem men ellers ikke andre
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:jeg kan godt tale og skrive flydende dansk jeg har bare lidt glatte finre så kan godt skrive forkert nogle gange og jeg kan også snakke dansk men nogle gange kan jeg godt lige sige et ord forkert fordi min mor er fra iran
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:jeg synes jeg taler mere pænt end et par andre fx nogle siger **** politiet som er et lidt grimt sprog synes jeg også er der rigtig mange der bryder admin rules men det gør jeg ikke det gjorde jeg kun lige da jeg startede fordi jeg vidste ikke hvordan rulesne var men det ved jeg nu ;D
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:nej jeg har ikke været mod/admin før men jeg har 2 venner der er admin og mod af en server som jeg har lært lidt af :D
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: igen har ikke været admin/mod inu derfor synes jeg man skal starte et sted ;D
Eventuelt lidt info omkring dig selv:jeg går til spring gym 1 gang om ugen, får tidligt fri kl 12.35, jeg spiller nogle forskellige ting men mest gmod ;D

håber i vil vælge mig kh Viktor...   Godt Nytår

 

 

 

 

var ikke helt sikker hvordan man kunne edit så jeg skrev bare mere på og satte den ind i chat håber det er fint ;D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

admin rules men det gør jeg ikke det gjorde jeg kun lige da jeg startede fordi jeg vidste ikke hvordan rulesne var men det ved jeg nu ;D

Mener du ikke bare de almindelig regler?

 

Men forholder mig enlig mest til det -1 Desværre

 

Kan ikke helt få et billede inde i mit hoved af dig som et staff medlem. 

Men godt du fik uddybet dine svar noget mere. 

 

//Casper -ADmin

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingame navn: Baguette
SteamID:/76561198140715181/
IRL Navn:Viktor Asgeirsson
Alder:14 år men har en lidt lys stemme i det...

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:jeg synes i skal vælge mig som mod fordi jeg er begyndt at føgle lovende i 3 uger nu og jeg vinder tit mine admin cases jeg synes selv at jeg ikke taler grimt også er jeg blivet lært op af en af mine venner som er admin på 4 servere og så kan jeg godt lide at hjælpe folk fx når folk i ved hvordan man laver laws eller fading door så hjælper jeg dem og når der ikke er Admin/Mod's inde så nogle gange bliver jeg politi og holder lovende både admin og Law 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: jeg kender et på få af dem men ellers ikke andre

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:jeg kan godt tale og skrive flydende dansk men jeg kommer nogle gange til at stave forkert men det tror jeg alle gør 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:jeg synes jeg taler mere pænt end et par andre fx nogle siger **** politiet som er et lidt grimt sprog synes jeg også er der rigtig mange der bryder rules plus jeg ved lidt mere om at være admin/mod end de andre fordi jeg har spurgt et par admins/mod's hvordan det er at være admin hvordan de håndtere en svær beslutning plus plus jeg er nogle gange sammen med nogle staff's

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:nej jeg har ikke været mod/admin før men jeg har 2 venner der er admin og mod af en server som jeg har lært lidt af :D

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: igen har ikke været admin/mod inu derfor synes jeg man skal starte et sted ;D

Eventuelt lidt info omkring dig selv:jeg går til spring gym 1 gang om ugen, får tidligt fri kl 12.35, jeg spiller nogle forskellige spil men mest gmod  

håber i vil vælge mig Hilsen Viktor/Baguette :D 

  hey gutter jeg fik skrevet noget mere fik lyst til at skrive noget mere :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.