Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Sev - Unban


☻S3v3r1n☻

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: 

STEAM_0:1:84505998

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Der er flere grunde 1: Jeg synes ikke det er et tilstrækkeligt bevis 2: jeg er usikker om hvad jeg fik ban for, vi var nemlig inde på flere ting. 3: jeg vil hellere ikke kalde det helt self supply.

jeg spiller på Rockford

Jeg fortæller det helt fra start. jeg havde min egen gunshop, som den eneste våbenhandler. jeg kørte den i 20 min. ca. så var det at jeg skulle hjælpe min ven, så jeg ville gøre mig til borger for at folk, ville kunne købe våben imens jeg var afk. så kom jeg tilbage og gjorde mig til våbenhandler, og der gik jeg aktivt rundt,og solgte våben. så kommer jeg hen til min ven. der er en som er lidt irreterende ifølge mig og min ven. så siger jeg til min ven, om han ville have et gratis våben, for at gøre ham jaloux. så gå vi privat op i hans base. på dette tidspunkt kan ham der havde videoen ikke se hvad der sker. så jeg siger til ham drop mig 5k så får du din m82. han dropper mig pengene, og så er der intet der. det tidspunkt havde jeg solgt et par våben, så der mener jeg ikke at det er self supply hvis jeg dropper et våben og skifter mig om til gangster. Da jeg ikke gad at løbe rundt og sælge våben længere. Jeg havde jo solgt ca. 4-6 våben. Så kalder ham der duden en admin, og der er jeg lidt i tvivl om hvad jeg har gjort. Jeg fortalte jeg havde været gundealer i ca. 20 min. fordi jeg havde glemt at jeg var afk. så han siger at jeg kun havde været gundealer i 7 min. som var rigtigt... så snakker de om at jeg skal have ban for at lyve for staff da det slet ikke var min mening. Jeg ville bare havet det overstået, så jeg indrømte bare at det var self supply, men nu når jeg tænker over det syntes jeg det ikke. fordi jeg havde jo solgt 4-6 våben til andre...

 

Håber det her kan blevet taget imod på den rigtig måde

Jeg elsker at spille på stavox, og vil gøre det langt ud i fremtiden.

God jul

Mvh. Sev/Severin

 

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.