Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Peanut & Merlin


Glen Andersen

Recommended Posts

Dit ingame navn:
Glen Andersen

Staff ingame navn:
Peanut og Merlin<3

Dit SteamID: 
STEAM_0:0:37262415

Staff SteamID:
Merlin: STEAM_0:1:59856354 | Peanut: STEAM_0:0:114885897

Forklar situationen: 
Jeg står og carjacker Sonik's bil, imens min gangmakker (John) Står ved vores bil og venter.
Sonik kommer løbende med våben. han tager det frem og sigter mod John. John føler sig truet, og skyder Sonik.
Det ender så med at Peanut jailer John for RDM og for ikke at adverte Carjack join.
Derefter kalder Peanut på Merlin, og i stedet for at John fortæller historien fra hans side af, fortæller Peanut den til Merlin.
Merlin giver så Peanut ret, selvom Merlin ikke har set nogle beviser. 
Jeg kalder så på en højere rangeret admin (Tobi) for at få hans syn på det.
Han giver så John og Jeg ret i vores sag om at det var Fail af Merlin og Peanut.
I videoen kan man tydeligvis se at Sonik aimer mod både John og Jeg.

Jeg vil gerne have at i tager Peanut og Merlin's moderator rolle til overvejelse, da de nægtede at høre på os, når vi forklarede os til dem stille og roligt.
Eller i det mindste giver dem en advarsel.

Bevis:
https://www.youtube.com/watch?v=aLw_48XfUyg&feature=youtu.be - Video fra Sonik's synsvinkel
Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Merlin<3 said:

Godav Glen.

 

Jeg vil gerne trække mig ud fra denne sag da jeg fik en helt anden historie af vide. Jeg ved ikke om du syntes du er glad for det, men hvis du ikke er, så skriver du bare :)



Det er ligegyldigt, efter min overbevisning er det stadig forkert at gå ud fra en historie som du kun for fortalt af en anden moderator fremfor at høre historien fra begge parter (Mig + John & Sonik) - Udover det, kan du ikke trække dig fra noget, som du er en del af. Lidt det samme, som at gå fra en admin case, fordi du ikke får din vilje. :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Glen. Han havde ikke så meget med det at gøre. Jeg havde misforstået noget som i sagde. Jeg mener ikke at der er en grund til Merlin skal indblandes der det var min fejl. Men sket er sket og jeg kan ikke rette op på min fejl. Jeg kan kun sige Undskyld :) Lover at tænke mig bedere om og bruge mere af min tid på at lytte. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, hehe. said:



Det er ligegyldigt, efter min overbevisning er det stadig forkert at gå ud fra en historie som du kun for fortalt af en anden moderator fremfor at høre historien fra begge parter (Mig + John & Sonik) - Udover det, kan du ikke trække dig fra noget, som du er en del af. Lidt det samme, som at gå fra en admin case, fordi du ikke får din vilje. :)

 

Det kan jeg godt forstå fuldt ud. Men som jeg forstod det, var det Sonik der kaldte admin fordi han var blevet RDM'et udfra fra det for jeg kun en historie at vide, så det er derfor jeg skriver som jeg gør.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg kan se det, er det Peanut som har lavet en dum fejl, ikke at få tjekket op på begge sider af historien, dog kan dette godt ske en gang imellem når der ikke er så mange staffs inde og der er mange cases. Vi beklager selvfølgelig hvis du har fået dårlig oplevelse af det, og jeg tager mig en snak med Peanut og Merlin omkring situationen.

Hvis du har ydereligere du vil tilføje til denne klage skal du være mere end velkommen til at sende mig en pm.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.