Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning Robay


Robay

Recommended Posts

Ingame navn: Robay #Rødbede
SteamID: STEAM_0:0:38278991
IRL Navn: Mikkel F
Alder:14 snart 15 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Grunden til i skal vælge mig er fordi jeg elsker at hjælpe folk og bruger meget tid på gmod her på de sidste 2 uger har jeg spillet 100+ timer gmod stort set kun på jeres server og jeg elsker at komme og hjælpe folk som i kan læse har jeg nok været admin i ca et halvt år på andre store servere.


Har du erfaring med ULX kommandoerne?:Ja, jeg har været admin på en af danmarks største server i sin tid, men den lukkede og har også været superadmin på en anden server, så noget må jeg da kunne finde ud af.

 
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja jeg kan godt skrive dansk flydene fik 10 i karakter hvis det er noget der tæller og kan også en del engelsk.

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:Jeg syntes jeg har en god kemi med alle. Jeg spiller tit på jeres server. Kan som sagt også en del med ulx osv..

 
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja som sagt så har jeg været admin på en af danmarks største servere i sin tid og superadmin på en anden, men de to servere er lukket så tænkte jeg kunne hjælpe denne her server.


Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:Jeg var admin på den ene server i godt 4 måneder hvor den lukkede og så har jeg været admin på en anden server i 3 måneder og superadmin i 2 måneder men den lukkede også.


Eventuelt lidt info omkring dig selv: Her om sommeren går jeg til fodbold 2 gange om ugen, jeg går i 8. klasse og spiller for det meste gmod elller csgo.

Jeg spiller meget computer spiller nok de der 4-5 timer om dagen og i weekenden lidt mere så der er masser af aktivitet fra min side af.

I kan stort set altid kontakte mig på steam fordi har men telefon med mig over alt så ser alt hvad der bliver skrevet til mig så i kan nemt komme i kontakt med mig.

 

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:Jeg vil nok tage hen til ham og tage ham op på et tag og freeze ham eller jail ham og fortælle ham har har lavet en fejl hvor efter han får ban i 3 dage

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:Jeg vil nok teleport hen til ham og fortælle det er et brud på regler og jail ham i 120 sec og derefter vil jeg spec ham og se om han gør det igen, hvis han så gør det igen vil han få 6 timers ban for disrespekt af staff og fading door abuse.

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Tager en snak med dem begge og jailer dem 240 sec så de kan læse motd, hvis de ikke stopper så bliver de banned 1 time så du lige kan få en pause.

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:Jeg vil nok lytte til hvad han sagde om han mente det eller om han sagde det for sjovt, hvis han for alvor mente det så ville jeg nok kontake en superadmin eller ejern eller bare en højre admin der har mere forstand på sådan noget.

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg teleporter hen til ham og siger han skal skifte navn fordi vi vil ikke se sådan nogen navne på serveren, hvis han ikke skifter navn så ville jeg skifte ham til citizen og nok warn ham og hvis det sker igen er det nok ban i 1 time så han like kan køle ned.

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg vil nok teleporte ham med op på et tag og snakke med ham og de der regler og jaile ham 120 sec så han lige kan læse motd så han kender reglerne bedre. Hvorfor jeg ville gøre det er nok så han måske siger det vidre til sine venner så de også ved det og så bredder det sig til flere og flere.

Link til kommentar
Del på andre sites

MGamerDk det er jo klart jeg skyder dig når 1. vi raider dig så skyder vi dig så sletter du basen og derefter kommet tilbage op til 5 gange 2. du siger vi var nogen stikkers fordi vi var i gang engang derfor snakkede jeg grimt tilbage. Så hvis du mener det er en fejl jeg har lavet er du velkommen til at kontakte en admin. Grunden til jeg ikke kontaktede en admin da det skete var at der ikke var nogen på......

 

-Robay

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.