Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning / Tricnezz


Mester

Recommended Posts

---------------------------

Ingame navn: mestermonkey/Tricknezz 

 

SteamID: STEAM_0:0:171655941

 

IRL fornavn: Daniel Skourup

 

Alder: 17 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har både været superadmin og admin på 4 andre server i GMOD, har også haft min egen server en gang, men jeg lukkede den igen da jeg ikke syntes det var sjovt mere, men har fået interessen for det igen

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg elsker at spille inde på stavox, elsker hele teamet bag det, jeg vil gerne være en del af teamet fordi jeg kan godt lide at hjælpe folk der har brug for det,

jeg er god til at holde hovedet under kontrol, selv i de svære episoder, har tit oplevet det med at når man er i case og at der bliver råbt og skreget, og folk snakker i munden på hinanden,

jeg føler selv jeg er god til at have styr på tingene og altid have tingene iorden.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

har en lille smule erfaring med ulx, men tror nu nok at jeg hurtigt skal få styr på det hele igen, er god til at huske de fleste commands i hovedet, 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

ja jeg syntes selv jeg er rimelig god mundligt, fik 10 til min eksamen hvis det betyder noget XD. jeg syntes også selv jeg er rimelig god skriftligt,

bruger altid min mic

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

- ja jeg er en glad dreng der gerne vil have en god og sjov RP server, tager tingene alvorligt når det skal tages alvorligt, men på den anden side så er jeg den flinkeste gut du møder,

kan altid holde hovedet koldt, selv i pressede situationer, tak til Jimboe for den fantastiske server, 

PS i kan altid skrive hvis i er i tvivl om noget, er altid frisk på at snakke om tingene, med venlig hilsen Daniel/tricknezz

,

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

jeg har rigtig meget tid til at være på især i weekenderne, hvis der fx er nogen der spørger om jeg ikke kan komme på, så kommer jeg altid, kan stort set altid spille,

Mandag: 16:00 - 04:00?

Tirsdag: 16:00 - 04:00?

Onsdag: 16:00 - 04:00?

Torsdag: 16:00 - 04:00?

Fredag: 16:00 - 04:00?

Lørdag: når jeg engang står op - indtil den lyse morgen 

Søndag: når jeg engang står op - 01:00

:ja som sagt kan næsten altid være på: :))

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.