Hop til indhold
Stavox

[Afslået] The SniFF´s Moderator Ansøgning


Spazzヅ#8434

Recommended Posts

Ingame navn: The SniFF
SteamID: STEAM_0:0:40795254
IRL Navn: Mads Eriksen

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været Superadmin på en server i 4 måneder. Admin i 4-8 måneder på 4 server. Har været Admin herinde 1 gang før men det er næsten 1 år siden :) 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?:

 Jeg har spillet meget, og jeg kan alle regler til Darkrp og går meget op i regler. Jeg synes ikke, at man skal bryde nogen regler, fordi det er i er noget man skal overholde. Så er det sjovere at spille spillet f.eks. Darkrp, der er reglerne til for at gøre det mere realistisk. Jeg er god til computer, og jeg lytter til alle, hvis de har noget med sagen at gøre. Jeg er positiv og jeg har aldrig gået fra en Admin sag.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har spillet Garry´s Mod i 2747 timer og det meste er Darkrp. Jeg er altid glad og positiv og jeg tager ikke parti, hvis jeg er i en Admin sag. Jeg har meget erfaring som Moderator/Administrator. Jeg vil sørge for at alle for en fair straffe så den person som har gjort noget som f.eks. at han keypad ikke virker for han 300sec.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja meget. Jeg har brugt det på andre server og har styr på det. Det er lidt ligesom !menu men lidt en anden slags menu. Har også en lille fin hjemmeside med alle ULX, hvis jeg nu kommer til at glemme hvad jeg skal skrive/gøre. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja og jeg synes selv jeg er rimelig god til Engelsk. Jeg bruger altid mic f.eks. vis min mic er gået i stykker finder jeg et andet headset. :) 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag kl 15:00-22:00 Tirsdag kl 15:00-22:00 Onsdag kl 15:00-22:00 Torsdag kl 13:30-22:00 Fredag 13:30-00:00 Lørdag kl 10:00 Til 00:00 Søndag kl 10:00-22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg hedder Mads Eriksen jeg går i 9. klasse og bor i Sønderjylland Aabenraa. Jeg spiller meget på computer og går til fodbold hver mandag og fredag kl 18:30-20.00. Jeg spiller fra morgen til aften i hverdagen. Jeg har en Kat Mille, en Storesøster, en Mor og en Far. Jeg er altid glad og positiv og altid en frisk dreng:) . Jeg har fået 7 i Matematik og 7 i Dansk.

 

Tak fordi i gider at læse min Ansøgning. Jeg håber i kunne lide den. :) 

 

Mvh Mads Eriksen og  Glædelig jul :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.