Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Ofindahl


Ofindahl

Recommended Posts

Ingame navn: Ofindahl


SteamID: STEAM_0:0:55374553


IRL fornavn: Oscar


Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej. Jeg har ikke været admin/moderator på andre servere, men føler at det ville være på tide at prøve mine evner som admin/moderator. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg syntes selv at jeg har en rar tone generelt og mener at man aldrig skal tale grimt online. Samtidig er jeg god til at berolige nogle af mine venner hvis de bliver sure eller irriteret. Jeg har meget forståelse for reglerne og folks meninger. Nogle gange har jeg tænkt at en spiller har brudt RP men admins mente noget andet. Så jeg undskyldte for forstyrrelsen til både den mistænkte og den admin der hjalp. Det betyder også at jeg kender til de lidt mere uklare regler omkring baser osv.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kender til nogle af de brugbare commands som !jail <sekunder>, !goto, og !freeze ellers så er jeg klar på at lære en masse. Plus så kender jeg en side til alle ULX commands. Link til listen:  http://bit.ly/2dAExII

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger heletiden min mic ja. Men hvis det var nødvendigt at skrive så kunne jeg sagtens skrive med spillere som ikke har en mic. Jeg vil selv sige at jeg er god til at formulere ting det eneste problem er bare at jeg stammer en gang imellem.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har fri på lidt forskellige tidspunkter om ugen. Den dag hvor jeg kommer til at spille mindst ville være onsdag da jeg skal til codingpirates som er programmerings hjælp til begyndere. Ellers har jeg utrolig meget tid om weekenden da jeg næsten aldrig skal noget om weekenden.

 

Screenshot_1.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Som jeg skrev jeg stammer en smule. Får også tit at vide at jeg er god til at snakke med mennesker.

 

Tak fordi at du gad at læse min ansøgning :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.