Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Axel Lille Staff-Ansøgning


Mamacita

Recommended Posts

Ingame navn: Axel Aaes
SteamID: STEAM_0:0:160163846
IRL fornavn: Axel (Aaes Christensen)
Alder: 13 (3 maj)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg er faktisk stadig mod på en server kaldet "Plauge" og det har jeg været i ca. 3 måneder.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Selvfølgelig pga. at jeg har lidt erfaring og jeg kan med intet problem bnne mine venner. (har før bannet en af mine venner i 3 uger xD) JEG syntes også at jeg er pænt god til at styre admin cases

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: kender ikke så meget til det men er frisk på at lære noget mer' om det

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: JEG syntes selv at jeg er god til at formulere min skrift til ord og jeg bruger min mic KONSTANT undtagen når jeg selvfølgelig er langt væk fra folk så bruger jeg typisk PM.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: når jeg er færdig med skole (er hjemme ca 15:30) og så spiller jeg til en 21 tiden og i weekenden spiller jeg NORMALT hele dagen (det samme med ferie)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg ville gerne skrive noget mer' men det er ikke fordi det er specielt relevant.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.