Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bens- Staff ansøgning


il Re Malik

Recommended Posts

Ingame navn: Team bens malik

SteamID: STEAM_0:1:29008222

 

IRL fornavn: Malik

 

Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Jeg har tidligere været admin på en  Dark RP Garrys mod server men den er desværre gået ned nu, da owneren begyndte at intressere sig for csgo og droppede garrys mod. Jeg har også været Admin på et par csgo servere.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Jeg vil være en del af Staff teamet Fordi jeg virkelig hader når folk ikke lever op til reglerne, Og så syntes jeg også at folk skal respektere staff meget mere end de gør. Jeg tror at jeg kunne gøre en forskel og måske få bare nogle af dem til at respektere admins, og Lige tjække reglerne en gang eller to mere.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX? Jeg har Fint nok styr på ULX, jeg har som sagt været admin på en darkrp server før hvor jeg har lært en del om ULX, også har jeg også set en masse youtube og været inde på forskellige sider og læse om ULX commands. !goto, !bring, !xban, !jail, !cb. Bare lige et par stykker af et par commands.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic? Jeg bruger ofte min mic. Jeg snakker meget med andre spillere inde på stavox igennem min mikrofon. Folk stiller ikke rigtigt spørgsmål om hvad det er jeg siger, fordi jeg er ikke den sværeste at forstå i gennem min mikrofon, og jeg har da fået at vide et par gange at jeg er god til at formulere.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

 

 


Mandag: 15.00- også Til omkring kl 9:30
Tirsdag: 15.00-også Til omkring kl 9:30
Onsdag: 15.00-også Til omkring kl 9:30
Torsdag: 15.00-også Til omkring kl 9:30
Fredag: 15.00- og til sent om natten
Lørdag: 11:00 og til sent om natten
Søndag: 11:00 og til sent om natten

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide? Jeg har fået ban 1 eller 2 gange lige da jeg startede på serveren, og cb en del gange vil jeg ærligt indrømme. Jeg er en person som der går rimlig meget op i RP og vil gøre mit bedste for at gøre det så virkeligt som muligt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.