Hop til indhold
Stavox

[Afslået] James River ansøger om staff


fnugster

Recommended Posts

James River staff ansøgning 

 

Ingame navn: James River 
SteamID: STEAM_0:1:186026768 
IRL fornavn: René 
Alder: 12 år 

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  

Ja har haft et tidligere adminstrtiv job det var dog ikke lang tid en mindre periode kan man kalde det på en minecraft server grunden til den lukkede var at ejeren ikke havde tid og interesse i serveren og der var ikke så mange inde om dagen. 

. 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg vil mene jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan magte opgaven jeg giver ikke bare op. Jeg vil selvfølgelig sætte case før rp aldrig omvendt hvis der kom case midt i et raid på min base så ville jeg tage den fordi det er jo cases før rp og så lige meget om jeg mister mine ting kan kan altid købe eller raid dem tilbage. En anden grund til jeg skal være staff er at der er nogle folk om de fleste morgener siger ikke det er alle der gør det men der er dem der tænker hey der er ingen admins på så jeg kan bryde regler og det bliver jeg tit udsat for her er nogle af tingene rdm cdm den sidste bliver jeg ikke direkte udsat for men jeg ser folk bryde den det er bryder nlr jeg ved godt jeg selv har brudt et par gange men det er jeg stoppet med det er jeg træt af de får ikke nogen konsekvenser kun hvis nogen optager. Hvis de commands der står nedenunder ikke er rigtige så er jeg en type der lærer hurtigt så det er ikke noget problem. Jeg har brugt stort set all mine timer på 

 På stavox omkring 350 følge mig så ved jeg hvad det hele handler om stavox er et andet hjem for mig kan man sige så det ville være en drøm der gik i opfyldelse hvis jeg blev staff hvis i ikke har set mig på serveren som james River så før hed jeg fnuggi grunden til navne skiftet at jeg fik en ny bruger fordi den bruger med fnuggi var en jeg lånte men nu har jeg fået min egen.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Jeg har lidt kendskab til ulx commands her er nogle af de commands som jeg tror bruges på Stavox !goto (navn), !bring (navn), !jail  (navn) (tid), !ulx jail  (navn) 300 sekunder er ikke sikker på at alle commands er rigtige men det er dem jeg kender. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg mener selv jeg er god til at formulere mig skriftligt jeg mener også selv jeg er godt til at formulere mundtligt jeg bruger min mic hver gang jeg skal snakke skriver kun når jeg adverter og pm frem og tilbage. 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

 mandag 15:30-22:00 tirsdag  15:30-22:00 torsdag  15:30-22:00  

Onsdag  14:30-22:00 fredag  14:30-22:00 fredag/lørdag 7/8- 23:00. 

Jeg skal nok meddele hvis jeg ikke kan komme på i en periode fx hvis jeg skal på ferie eller noget i den stil. 
 

Grunden til at jeg ikke kan blive oppe i så lang tid er at jeg har nogle cunt forældre der ikke forstår at det er vigtigt det jeg laver. 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

 Jeg er meget moden af min alder min stemme er meget dyb så folk tror jeg er 16-20 år men jeg er kun 12 selvom mange ikke tror på det dog vil jeg også mene jeg er moden af min alder ellers er der ikke noget specielt at vide om mig i kan bare spørge ind til mig svarer så godt jeg kan. 

 

 

 

Tak fordi i ville læse min  ansøgning  

 

Held og lykke til de andre ansøgere 

 

MVH James River 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.