Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forsøg på at sælge sit job, føre nu til 2 timer's extra ventetid?


Wirschab

Recommended Posts

Ingame name: James Edler.

 

Før jeg hopper til sagen, så vil jeg gerne lige underskrive at jeg har siddet på serveren i 3+ timer, og ventede ialt på at jeg kunne blive borgmester, så jeg kunne begynde at tjene penge på Våben Licens osv..

 

Så jeg ville gerne prøve at tage småpenge for mit job som borgmester, på serveren. Men blev mødt af en meget underlig reagerende admin, som uden at advare fjernede mig som Borgmester, som jeg jo havde brugt 2 timer på at blive. 

 

Og derefter prøvede jeg så at kontakte ham, bare for at få en simpel forklaring på, hvad der gik gennem ham, sidden jeg skulle fjernes som Borgmester. Men han gav intet svar, resten af aftnen. Jeg kunne godt tænke mig at få svar på hvorfor jeg skulle fjernes som borgmester, for der står jo ikke noget om at det er ulovligt at sælge sit arbejde.

 

Lige inden jeg smutter, vil jeg gerne spørge om der er andre der har haft den samme underlig reagerende Houston, efter sig? 

 

/James Edler // VBNA.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det giver lidt sig selv, at man ikke skal sælge sit job. Enten RPer man som et job, ellers lader man bare være. 

Du ser jo heller ikke Kristian Thulesen Dahl stikke 50.000.- til Lars Løkke for at blive statsminister - brug din fornuft.

 

37 minutes ago, Wirschab said:

uden at advare fjernede mig som Borgmester

Jeg skrev i OOC-chatten, at du ikke skulle sælge dit job. Da du derefter forsøgte igen over advert fik du fjernet dit job.

37 minutes ago, Wirschab said:

Men han gav intet svar, resten af aftnen

Det skete for et par timer siden, og du kaldte admin en gang hvor jeg skrev til Mic (som tog casen) hvorfor du blev demoted.

 

Andre ting du vil tilføje? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Wirschab said:

Det kan ske, men hvis det så er ulovligt at sælge job, så skriv det som en lov.?

"Det giver lidt sig selv, at man ikke skal sælge sit job. Enten RPer man som et job, ellers lader man bare være. 

Du ser jo heller ikke Kristian Thulesen Dahl stikke 50.000.- til Lars Løkke for at blive statsminister - brug din fornuft."

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Houston said:

"Det giver lidt sig selv, at man ikke skal sælge sit job. Enten RPer man som et job, ellers lader man bare være. 

Du ser jo heller ikke Kristian Thulesen Dahl stikke 50.000.- til Lars Løkke for at blive statsminister - brug din fornuft."

Dette brug din fornuft, må du gerne tage ud af dine sætninger tak. Er stor fan af at vi ikke begynder en digital slåskamp.

Men efter din lille demonstration med Lars Løkke, må jeg sige at dette jo bare er et spil, og ikke verdens undergang. Og nej, Kristian Thulesen Dahl, ville nok ikke blive borgmester med 50.000,- det mere realistiske, vil nok være et par millioner. Eller et skud, som den russiske ambasadør? 

 

/James

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du ikke kan se, at det er ulogisk at sælge sit job, har jeg ikke andre eksempler.

 

Enten RPer man som et job eller lader være - det er det samme princip som regel 2.28.

Man skal skifte job, hvis man ikke gider at bruge det, og hvis man har lyst til være det givne job, skal man ikke prøve at sælge det. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Houston said:

Hvis du ikke kan se, at det er ulogisk at sælge sit job, har jeg ikke andre eksempler.

 

Enten RPer man som et job eller lader være - det er det samme princip som regel 2.28.

Man skal skifte job, hvis man ikke gider at bruge det, og hvis man har lyst til være det givne job, skal man ikke prøve at sælge det. 

 

Okay okay, Trump :) Du vinner. 

 

Men næste gang så advar lige. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.