Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gangveste/ganghjelme til gangs!


Juan Cena

Recommended Posts

Det kunne være fedt hvis man kunne lave gangveste. En gangvest er en vest du kan købe/få hvor dit gang logo er fx. På ryggen, på skulderen. 

 

Ganghjelmen tænker jeg bare skulle være en ting du kunne købe/få hvor det er noget lignende af gangvesten bare man måske kunne lave det så der en customize sin hjelm. Der kunne fx blive sat pigge på. Eller så kunne der foreksempel os sætte en prinsesse krone på eller så kunne man bare os sætte sit logo på.

 

Jeg ved ikke om den er lavet. Men så undskyld hvis den ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, SimoN said:

Hvis det er noget, som skal laves til hvert gang tænker jeg det er krævende..

 

Man kunne evt. lave så man smed 100,- for at få en vest.

 

Det er ikke noget Dyn Eller Metro skal lave til hvert gang. Det er ganget selv der skal lave det

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, SimoN said:

Hvis det er noget, som skal laves til hvert gang tænker jeg det er krævende..

 

Man kunne evt. lave så man smed 100,- for at få en vest.

 

Det er ligesom at de bare er inde i spillet. Men så ens gangleder bare kan lave den som han vil have ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, SimoN said:

Hvis det er noget, som skal laves til hvert gang tænker jeg det er krævende..

 

Man kunne evt. lave så man smed 100,- for at få en vest.

Syntes ikke det skal koste penge. Syntes bare alle gangs skal have adgang til at lave noget Specielt så man kan se det er deres gang

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 20/12/2016 at 18:15, MGamerDK said:

Syntes ikke det skal koste penge. Syntes bare alle gangs skal have adgang til at lave noget Specielt så man kan se det er deres gang

 

Ellers kan man jo lave nogen ranks så man er i fx. level 10 og så ville ens gang få det unlocket

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.