Hop til indhold
Stavox

[Afslået] vin04pin mod ansøgning


vin04pin

Recommended Posts

ingame navn: vin04pin
SteamID: 

STEAM_1:0:61056266

IRL fornavn: Phillip
Alder: 13 snart 14 :)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja på en gmod server der hedder tanngriser og på en arma 3 server der hed team timeless :)

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Da jeg har erfaring som admin og jeg kan godt lide at hjælpe andre selv om det kommer til at tage min tid :):):)

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej det har jeg ikke ):

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg syntes at jeg er ret god til at tale mundligt og skrriftligt sprobrug og ja jeg bruger min mic ofte.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har muglihed for at være på fra 15:30 til 20:00-22:00 stykker hver dag undtal Torsdag og Søndag.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Øhm det tror jeg ikke :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.