Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Peter Petersen


Goldenown

Recommended Posts

Ingame navn: Peter Petersen

 

SteamID: STEAM_0:0:42928068

 

IRL fornavn: Peter

 

Alder: 16 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har tideligere været co-owner inde på en Minecraft server, som hed Minicraft, dog eksistere den ikke længere, da owner mistede interessen for Minecraft. Så har jeg været admin på et par forskellige rust server, og så har jeg været admin på en csgo server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet fordi, jeg går meget op i at folk overholder reglerne, og sørge for at de for den straf som de fortjener selv om det er mine venner. Jeg er villig til at droppe ud af en RP situation for at tage en case med en anden, samt hoppe ind på en anden server for hvis der mangler Staff på den server.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg ved hvad det er, og er begyndt at se videoer på YouTube for at lærer mere om det, jeg ved det fleste af kommandoer for de funktioner. Så som !jail !cb !xban !goto !bring. Hvis det skulle ske at jeg kommer ind, er jeg lærer nem og vil være indstillet til at skulle lærer alle kommandoer som skal til for at få bliver en god staff.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: ja, når jeg snakker med andre personer ingame, går jeg meget i at det lyder så professionelt som muligt, og jeg er let af forstå, så de ikke stiller spørgsmålstegn ved det jeg siger. Og ja jeg bruger ofte min mic til at forklare mig over for andre, det er faktisk sådan at jeg udelukkende har sørget for at anskaffe mig en studiomicrofon udelukkende til at spille på denne server (Stavox).  

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at spille i hverdagen, samt i weekenden, dog vil der være et par gange hvor jeg ikke kan komme på i weekenden, da jeg ikke er hjemme. Selvom jeg ikke bliver staff vil jeg stadig være online på serveren så meget jeg kan.

 

Hverdage:

 

Mandag: 13:00 – 15:00 og 20:00 – 22:00

Tirsdag: 15:00 – 17:00 og 20:00 – 22:00

Onsdag: 15:00 – 17:00 og 20:00 – 22:00

Torsdag: 15:20 – 17:00 og 20:00 – 22:00

Fredag: 17:00 - ?

Lørdag: 10:00 - ?

Søndag:10:00 - ?

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja, hvis i kigger under om jeg har fået ban, så kan jeg sige til jer nu, at jeg har fået et perm ban, og det var en fejl som Kenny lavede, men det er jeg kommet over. Jeg går meget op i RP, men er dog villig til at gå ud af RP for at klare en admin case

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.