Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning - LARS DSD


LARS LØKKE DK

Recommended Posts

Ingame navn:LARS DSD
SteamID:STEAM_0:0:23292214
IRL fornavn:kasper 
Alder:27
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:Nej ikke rigtigt men vil gerne prøvedet
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg vil gerne være med i staff-teamet fordi jeg er god i
pressede situationer og jeg er altid glad og hjælpsom. jeg er mere kvalificeret end de andre fordi at jeg er glad og hjælper alle jeg kan
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:det hved jeg ikke helt hvad er
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:jeg syntes selv jeg er god til både at tale og skrive på dansk
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Kan alle dage
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:Ikke rigtigt:ja. jeg er en god og venelig som gerne vil hjælpe folk og have det sjovt med rp og jeg har spillet på serveren i mega lang tid

Link til kommentar
Del på andre sites

On 19/12/2016 at 00:30, LARS LØKKE DK said:


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:det hved jeg ikke helt hvad er
 

Neutral rep

-MEGET kort ansøgning

-ULX er en admin's vigtigste værktøj, da det er de commands, du nogen gange ser.

+Flink

+Har fået dig anbefalet af nogle venner

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.