Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - Et Egern Uden Nødder ;3


Et Egern Uden Nødder ;3

Recommended Posts

Ingame navn: Et Egern Uden Nødder ;3
SteamID: STEAM_0:1:51380881
IRL fornavn: Rasmus
Alder: 16
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg er admin på en DownTown Dark RP server.
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg vil gerne være staff på serveren, fordi at jeg kender alle de vigtige commands. Og jeg er altid klar på at hjælpe! Det eneste problem er bare at jeg lige skal have at vide hvad straffene er. Fx, på nogle server får man en warning for rdm og andre ban!
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Admin på en Dark RP server. Og har hjulpet med en server, så den var oppe at køre.
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:Jeg har mic, og kan godt klare at skrive. ;3
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Hverdag i ugen fra 16:00 til 22:00. Weekenden 12:00 24:00.
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:Jeg syntes sku jeg har sagt alt øverst. Og så er jeg selvfølgelig klar på de værste! 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.