Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Taroux - Staff ansøgning


Taroux

Recommended Posts

Ingame navn: Taroux

 

SteamID: STEAM_0:0:45530609

 

IRL fornavn:  Toke [Ikke Tove]

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin på omkring 4-5 CSS servere. Det er relativt lang tid siden at jeg var det, og derfor kan jeg heller ikke huske navnene på alle serverne. De er nok også lukket ned, da CSS ikke er et populært spil mere, men jeg kan huske en af serverne som hed “Matchgaming”. De havde 3-4 CSS servere og det var - Deathrun, Propwar/buildwar, Ba_jail og en ZW/Zombie War (er ikke sikker på om de kun havde 4 servere eller mere). Derudover havde de også en minecraft server, som jeg ikke spillede som admin på. Selvom jeg ikke spillede på minecraft serveren, var jeg stadig en af “større admins” derinde (tror nok jeg var det som svarede til superadmin på alle 3 serveren som de havde.)  Dette har givet mig en del erfaring inden for det med at være admin, fordi jeg  var en del af deres staff team i en del måneder. Så jeg har lært at håndtere alle de svære situation, som man kan udsættes for som admin. Jeg har også været Moderator på Stavox, som de fleste nok ved. Og nej jeg blev ikke smidt af holdet, jeg valgte selv at gå af, da jeg ikke spillede Gmod så meget mere der. Og jeg troede jeg skulle main LOL og Arma. Da jeg så kommer ind på Gmod igen 3-4 dage efter finder jeg ud af, at det er sjovt nok alligevel.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Det skal jeg fordi jeg vil gå engageret i mod de udfordringer, som man står overfor som staff. Og jeg vil tage alle de stuck cases der er, også snakke med dem og spørge om de er okay Kappa . Fordi jeg vil tage cases, når der er behov for det, og jeg vil tage alle cases seriøst og sørge for at dem, der er i nød får alt den hjælp de har behov for, for at fortsætte deres Rp som den skal. Jeg vil sørge for, at alle får den hjælp de skal have, og dem der har begået brud på regler får den straf de skal have. Jeg er vant til at takle cases, som man står overfor som staff, da jeg har været det før. Så jeg ved hvordan det hele foregår. Jeg har 960 timer inde på Stavox, så jeg er bevidst om reglerne, og forstår hvordan tingene foregår inde på Stavox. Jeg ved hvordan man håndtere cases, og jeg er klar og imødekommende mod dem som jeg er i case med.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, det har jeg, jeg har været staff før som sagt, og jeg kender alt det man skal bruge. [Med mindre der er kommet noget nyt siden da.] Men ellers så lære jeg bare det, det kan ikke være så svært.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Der er vist ingen grund til at lægge låg på, at jeg godt kan snakke som en sømand engang imellem, og komme med visse udtalelser. Men det kommer selvfølgelig ikke til at ske, hvis jeg bliver staff. Jeg kan sagtens både tale og skrive flydende dansk, og jeg har også en mic, der bliver brugte så oftes som muligt. Da jeg mener at RP er 100 gange bedre når der bliver brugt en mic, i forhold til hvis man står og skriver. Så derfor bruger jeg den hele tiden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: [Hverdagene] Jeg kan være på i hverdagene fra kl. 16 - et eller andet tidspunkt om aften, det variere en del fra dag til dag, hvor meget jeg gider. [Weekend] Et tidspunkt på middagen når jeg har fået min fede krop ud af sengen, og så hen sent på aftenen. [Undtagelser] Mandag - Onsdag og Fredag skal jeg træne, og der vil jeg være på indtil aftensmad.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej det er der ikke, og hvis der er noget du gerne vil spørge om som spørger du bare. Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning, og giv gerne - og + reps. :)  


 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.