Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Poul - Staff ansøgning


Poul

Recommended Posts

Ingame navn: Poul
SteamID: STEAM_0:0:27518399
IRL fornavn: Tobias
Alder: 15 år (23/05/01)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin på en arma 3 rp server og en gmod server

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:I skal vælge mig fordi jeg har erfaring og er god til at klarer pressede situationer. Jeg er også moden og har en meget neutral holdning til de forskellige situationer. Jeg synes i har en god server og kunne godt tænke mig at bidrage til at kører den videre. Jeg kan heller ikke sove længe i weekenden så er derfor ofte på tidligt weekend morgener, og som jeg har erfaret mig er der mange servere både i gmod, arma og lign. der mangler admins om morgenen. Jeg tager stort set altid situationerne med et smil.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, som sagt har jeg været tidligere admin på en gmod server som dsv. lukkede og kende derfor til ULX, men skal måske lige have genopfrisket enkelte ting da det er 5-7 måneder siden.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg synes selv jeg formulere mig godt og hvis folk ikke forstår kan jeg også altid omformulere det. Ja, jeg bruge min mic så meget som muligt og hellere end at skrive.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går i folkeskole hverdage fra 8-15 og er ca. hjemme 15.30 så kan derfor være på fra ca. 15.30 til 22.00 i hverdagene. I weekenderne laver jeg stort set ikke noget og kan være på hele dagen, jeg er ofte tidligt oppe og kan derfor være tidligt på.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke lige umiddelbart.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Poul.

 

Her har du et tip. Hos Stavox kommer den mindste del ind i staff teamet, det vil sige at man skal gøre sig "fortjent". Prøv at gør dig "fortjent" og lav ansøgningen lidt længere og sød mod andre medspillere. Håber du kommer ind i staff teamet.

 

Venlig hilsen,

Ziipen / Peter V.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.